کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین همایش سبک زندگی آسان در یاسوج برگزار می‌شود

13 دی 1397 ساعت 9:53

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش سبک زندگی آسان در یاسوج برگزار می‌شود.


 علیرضا دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و توجه جدی این ستاد به نهاد خانواده، برنامه‌هایی در دستور کار قرارگرفته است.
دولت‌آبادی از برگزاری همایش «مهارت‌های زندگی» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش باهدف ارتقاء سطح توانمندی خانواده‌ها در تعاملات درون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فراوان این حوزه ازجمله کاهش ازدواج، افزایش طلاق، بداخلاقی‌ها و آشنایی با وظایف زوجین با دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
 دولت‌آبادی بابیان اینکه دکتر علیرضا لاور، معاون بنیاد ملی خانواده به‌عنوان مدرس این همایش به استان سفر می‌کند، اضافه کرد: همایش بزرگ «مهارت‌های زندگی» روز پنج‌شنبه 13 دی‌ماه در حسینیه شهید طباطبایی شهر دیشموک از ساعت 14 تا 17 عصر برگزار می‌شود.
 رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سه کارگاه تخصصی صبح روز پنج‌شنبه در کانون تربیتی شهید باهنر شهر دهدشت ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر و سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز جمعه خبر داد و گفت: یک کارگاه آموزشی نیز روز جمعه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.


کد مطلب: 406035

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406035/اولین-همایش-سبک-زندگی-آسان-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1