تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۶۰۳۵

اولین همایش سبک زندگی آسان در یاسوج برگزار می‌شود

۰
اولین همایش سبک زندگی آسان در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛ علیرضا دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و توجه جدی این ستاد به نهاد خانواده، برنامه‌هایی در دستور کار قرارگرفته است.
دولت‌آبادی از برگزاری همایش «مهارت‌های زندگی» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش باهدف ارتقاء سطح توانمندی خانواده‌ها در تعاملات درون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فراوان این حوزه ازجمله کاهش ازدواج، افزایش طلاق، بداخلاقی‌ها و آشنایی با وظایف زوجین با دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
 دولت‌آبادی بابیان اینکه دکتر علیرضا لاور، معاون بنیاد ملی خانواده به‌عنوان مدرس این همایش به استان سفر می‌کند، اضافه کرد: همایش بزرگ «مهارت‌های زندگی» روز پنج‌شنبه 13 دی‌ماه در حسینیه شهید طباطبایی شهر دیشموک از ساعت 14 تا 17 عصر برگزار می‌شود.
 رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سه کارگاه تخصصی صبح روز پنج‌شنبه در کانون تربیتی شهید باهنر شهر دهدشت ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر و سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز جمعه خبر داد و گفت: یک کارگاه آموزشی نیز روز جمعه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1