کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گیر مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟

10 دی 1397 ساعت 0:47

بخشی از بودجه در دست خود شماست اگر مطالبات بقیه استان‌ها را نمی‌دهند آقای تاجگردون که زبان قاطع و شیوایی دارند مشکل بازنشستگان این استان را برطرف کنند.


مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها است که به تأخیر افتاده و همین مسئله موجبات نگرانی بازنشستگان این دانشگاه را فراهم نماید.
به گزارش کبنا، همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد جمع زیادی از بازنشتسگان جلوی درب بیمارستان شهید یاسوج برای مطالبات خود تجمع کردند که جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری موضوع مطالبات این بازنشستگان را مطرح کرد و وزیر کشور هم در این رابطه پاسخ داد.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت پاسخ این تجمع را داد و ابتدا به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد اشاره کرد و با بیان این که مشکلات بازنشستگان را هم داریم افزود: در بحث بازنشستگان وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که مشکلات را برطرف کند و امروز بازنشستگان بهداشت و درمان می‌گویند چطور است که بازنشستگان آموزش و پرورش و وزارت علوم مطالبات خود را گرفته‌‌اندند و ما نگرفته‌ایم.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد که از سال 94 هنوز پول بازنشسته‌ها داده نشده و باید صادقانه به آن‌ها بگوییم که نداریم؛ یک روزی داشتیم و دادیم ولی الان نداریم.
وزیر بهداشت سپس به مشکل بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بخشی از بودجه در دست خود شماست اگر مطالبات بقیه استان‌ها را نمی‌دهند آقای تاجگردون که زبان قاطع و شیوایی دارند مشکل بازنشستگان این استان را برطرف کنند.
وزیر بهداشت پای رئیس جمهور را هم به موضوع مطالبات بازنشستگان کشید و نامه‌ای را خطاب به حسن روحانی مرقوم کرد. الان نمایندگان مجلس نیز باید در این رابطه هم تلاشی کنند تا این قشر زحمت کش سال‌های دور هم به حق و حقوق شان برسند.


کد مطلب: 405913

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405913/گیر-مطالبات-بازنشستگان-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1