تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۵۹۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

گیر مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟

۱
۰
گیر مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟
کبنا ؛مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها است که به تأخیر افتاده و همین مسئله موجبات نگرانی بازنشستگان این دانشگاه را فراهم نماید.
به گزارش کبنا، همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد جمع زیادی از بازنشتسگان جلوی درب بیمارستان شهید یاسوج برای مطالبات خود تجمع کردند که جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری موضوع مطالبات این بازنشستگان را مطرح کرد و وزیر کشور هم در این رابطه پاسخ داد.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت پاسخ این تجمع را داد و ابتدا به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد اشاره کرد و با بیان این که مشکلات بازنشستگان را هم داریم افزود: در بحث بازنشستگان وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که مشکلات را برطرف کند و امروز بازنشستگان بهداشت و درمان می‌گویند چطور است که بازنشستگان آموزش و پرورش و وزارت علوم مطالبات خود را گرفته‌‌اندند و ما نگرفته‌ایم.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد که از سال 94 هنوز پول بازنشسته‌ها داده نشده و باید صادقانه به آن‌ها بگوییم که نداریم؛ یک روزی داشتیم و دادیم ولی الان نداریم.
وزیر بهداشت سپس به مشکل بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بخشی از بودجه در دست خود شماست اگر مطالبات بقیه استان‌ها را نمی‌دهند آقای تاجگردون که زبان قاطع و شیوایی دارند مشکل بازنشستگان این استان را برطرف کنند.
وزیر بهداشت پای رئیس جمهور را هم به موضوع مطالبات بازنشستگان کشید و نامه‌ای را خطاب به حسن روحانی مرقوم کرد. الان نمایندگان مجلس نیز باید در این رابطه هم تلاشی کنند تا این قشر زحمت کش سال‌های دور هم به حق و حقوق شان برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر وقت یه متخصص در یک ماه صد میلیون از بودجه دانشگاه حقوق بگیره دیگه چیزی برای دیگران نمی مونه آقای هاشمی چرا قبل از طرح تحول چنین مشکلاتی نبود طرح تحول فقط شکاف طبقاتی را بیشتر کرد و دردی از محرومیت مردم را حل نکرد با زرنگی تمام اعتبارات طرح تحول توی جیب متخصصان و هیئت امناها ریخته می شود در صورتی که هزینه جاری بهداشت مثل گذشته است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1