کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون فرهنگی قوه قضائیه در یاسوج:

ادامه پیگیری پرونده برادران و معاون اول رئیس‌جمهور

9 دی 1397 ساعت 13:44

معاون فرهنگی قوه قضائیه در نشست با قضات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پرونده‌های برادر رئیس‌جمهور و همچنین برادر آقای جهانگیری در حال پیگیری است.


صبح امروز نشست معاون فرهنگی قوه قضائیه با قضات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
  معاون فرهنگی قوه قضائیه در این دیدار بابیان اینکه ۹ دی عید بزرگی همانند عید غدیر است گفت: در ادامه برخی مصیبت‌هایی که بر کشور بارید این روز پدید آمد اما پایان‌بخش فتنه‌ها بود، ۹ دی اهل بصیرت جمع شدند و با ولایت پیمان دوباره بستند اهل بصیرت از هر جناحی که بودند آمدند.
 حجت‌الاسلام هادی صادقی بیان کرد: این روز فراجناحی است و اختصاص به گروه یا حزب خاصی ندارد، روز ۹ دی فراتر از حرف‌های جناحی حزبی و زنده‌بادها و مرده بادهای انتخاباتی بود نباید این را فراموش کنیم، ممکن است برخی‌ها تحلیل‌های نامناسب داشته باشند و به برخی جریان‌ها بدانند اما ما باید هوشیار باشیم.
 معاون دستگاه قضایی کشور گفت: ۹ دی مربوط به ۴۰ میلیونی است که در انتخابات شرکت کردند آن‌ها احساس کردند سواری می‌کنند ولی کاری با این نامزد انتخاباتی و آن نامزد نداشتند اصل نظام را در نظر گرفته بودند.
 وی افزود: در روز عاشورا حرکاتی کردند دشمن برنامه داشت و برنامه دارد می‌داند اگر مقدسات این کشور را در هم شکند احتمال پیروزی دارد تا زمانی مردم ایمان و اعتقاد به ولایت الله و ولایت اهل‌بیت داشته باشند راهی برای نفوذ به این کشور نخواهند داشت به همین دلیل به مهم‌ترین اعتقاد این مردم یعنی امام حسین (ع) حمله بردند.
 صادقی ادامه داد: در جریان فتنه که از قبل طراحی‌شده بود، دشمن‌روی این برنامه‌ها سوار شد و بر روی بستر جهل برخی کاندیداها و پیروانشان و اطاعت نکردن از رهبر حرکت کردند.
وی در پاسخ به سؤال یکی از شرکت‌کنندگان در این دیدار گفت: پرونده‌های برادر رئیس‌جمهور و همچنین برادر آقای جهانگیری در حال پیگیری است و رها نشده است پرونده برادر جهانگیری سنگین است و پیچیدگی زیادی دارد اما در حال بررسی است.


کد مطلب: 405898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405898/ادامه-پیگیری-پرونده-برادران-معاون-اول-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1