تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۵۸۹۸
معاون فرهنگی قوه قضائیه در یاسوج:

ادامه پیگیری پرونده برادران و معاون اول رئیس‌جمهور

۱
۰
ادامه پیگیری پرونده برادران و معاون اول رئیس‌جمهور
کبنا ؛صبح امروز نشست معاون فرهنگی قوه قضائیه با قضات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
  معاون فرهنگی قوه قضائیه در این دیدار بابیان اینکه ۹ دی عید بزرگی همانند عید غدیر است گفت: در ادامه برخی مصیبت‌هایی که بر کشور بارید این روز پدید آمد اما پایان‌بخش فتنه‌ها بود، ۹ دی اهل بصیرت جمع شدند و با ولایت پیمان دوباره بستند اهل بصیرت از هر جناحی که بودند آمدند.
 حجت‌الاسلام هادی صادقی بیان کرد: این روز فراجناحی است و اختصاص به گروه یا حزب خاصی ندارد، روز ۹ دی فراتر از حرف‌های جناحی حزبی و زنده‌بادها و مرده بادهای انتخاباتی بود نباید این را فراموش کنیم، ممکن است برخی‌ها تحلیل‌های نامناسب داشته باشند و به برخی جریان‌ها بدانند اما ما باید هوشیار باشیم.
 معاون دستگاه قضایی کشور گفت: ۹ دی مربوط به ۴۰ میلیونی است که در انتخابات شرکت کردند آن‌ها احساس کردند سواری می‌کنند ولی کاری با این نامزد انتخاباتی و آن نامزد نداشتند اصل نظام را در نظر گرفته بودند.
 وی افزود: در روز عاشورا حرکاتی کردند دشمن برنامه داشت و برنامه دارد می‌داند اگر مقدسات این کشور را در هم شکند احتمال پیروزی دارد تا زمانی مردم ایمان و اعتقاد به ولایت الله و ولایت اهل‌بیت داشته باشند راهی برای نفوذ به این کشور نخواهند داشت به همین دلیل به مهم‌ترین اعتقاد این مردم یعنی امام حسین (ع) حمله بردند.
 صادقی ادامه داد: در جریان فتنه که از قبل طراحی‌شده بود، دشمن‌روی این برنامه‌ها سوار شد و بر روی بستر جهل برخی کاندیداها و پیروانشان و اطاعت نکردن از رهبر حرکت کردند.
وی در پاسخ به سؤال یکی از شرکت‌کنندگان در این دیدار گفت: پرونده‌های برادر رئیس‌جمهور و همچنین برادر آقای جهانگیری در حال پیگیری است و رها نشده است پرونده برادر جهانگیری سنگین است و پیچیدگی زیادی دارد اما در حال بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ممنون.از اینکه کسانی گردن کلفت از بیت المال وام گرفته اند.و انرا پرداخت نکردند.و قانون انها را محاکمه میکند.هر فردی که باشد.درهر پست و مقامی.عدالت رعایت میشود.از بستگان هر که باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1