کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد

افتتاح 6 پروژه ورزشی در گچساران / انتخابات هیات وزنه برداری استان فردا برگزار می‌شود

8 دی 1397 ساعت 17:16

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور، فردا یکشنبه نهم دیماه مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان برگزار می‌شود.


 مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر امسال تعداد 6 پروژه عمرانی ورزشی در روستاهای گچساران افتتاح خواهد شد.
سید محمدتقی علوی در جمع خبرنگاران از افتتاح 6 طرح عمرانی ورزشی در روستاهای این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث سالن ورزشی سرآب ننیز، سالن ورزشی اسلام آباد، سالن ورزشی بانوان ناصرآباد، چمن مصنوعی روستای آبچیرک، چمن مصنوعی روستای بهره عنا و چمن روستای سر تیره است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پروژه‌ها از محل هدایای خاص وزارت نفت تامین اعتبار می‌شوند.
علوی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های ورزشی از پیشرفت خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: سالن ورزشی سرآب ننیز با یک هزار و 440 مترمربع و با اعتبار یک 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت در این روستا در حال احداث است.
وی با بیان اینکه سالن ورزشی اسلام آباد با مساحت یک هزار و 152 مترمربع و با اعتبار 5 میلیاد ریال از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، ابراز کرد: سالن ورزشی بانوان ناصرآباد در زمینی به مساحت یک هزار و 440 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد 3 چمن مصنوعی در روستاهای گچساران از جمله روستای آبچیرک، عنا و سرتیره هر کدام در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار 5 میلیارد ریال توسط دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان از محل هدایای خاص وزرات نفت در دست احداث و ساخت است.
علوی ادامه داد: احداث سه چمن مصنوعی به متراز 3 هزار مترمربع و با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال در این روستاها در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم و شرایط جوی مناسب در دهه فجر امسال و با حضور مسوولان کشوری و استانی شاهد افتتاح و بهره برداری از این 6 پروژه ورزشی در شهرستان گچساران خواهیم بود.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت: یازدهمین مجمع انتخابات هیات های استانی فردا برگزار می‌شود.
علوی افزود: مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان فردا یکشنبه نهم دیماه 1397 و با حضور مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور برگزار خواهد شد تا تکلیف ریاست این هیات نیز مشخص شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این مجمع دو کاندید تصدی این هیات عبدالحمید کاظمی و عباس بهروزی جهت کسب کرسی ریاست این هیات با هم رقابت می‌کنند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال 1397 ده مجمع انتخابات در استان برگزار شده و انشاالله تا پایان سال جاری 9 مجمع انتخابات هیات های استانی برگزار و تکلیف ریاست این هیات ها مشخص خواهد شد.
علوی در خصوص مجامع پیش رو اداره کل نیز اظهار داشت: کار ثبت نام کاندیدهای 9 هیات استانی طبق ضوابط و قوانین و مقررات با هماهنگی فدراسیونها ی مربوطه انجام شده و طبق هماهنگی با این فدراسیونها تا پایان سال جاری این مجامع برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص هیات های که فاقد رئیس بوده و می‌بایست مجامع انتخابات برگزار شود نیز گفت: هیات های بسکتبال، فوتبال، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، تیرو کمان، کشتی، بیماران خاص و پیوند اعضاءو اسکواش در حال حاضر دارای سرپرست می‌باشند و در اسرع وقت مجامع این هیات ها برگزار خواهد شد.
 


کد مطلب: 405865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405865/افتتاح-6-پروژه-ورزشی-گچساران-انتخابات-هیات-وزنه-برداری-استان-فردا-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1