تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۶۵
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد

افتتاح 6 پروژه ورزشی در گچساران / انتخابات هیات وزنه برداری استان فردا برگزار می‌شود

۱
۰
افتتاح 6 پروژه ورزشی در گچساران / انتخابات هیات وزنه برداری استان فردا برگزار می‌شود
کبنا ؛ مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر امسال تعداد 6 پروژه عمرانی ورزشی در روستاهای گچساران افتتاح خواهد شد.
سید محمدتقی علوی در جمع خبرنگاران از افتتاح 6 طرح عمرانی ورزشی در روستاهای این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث سالن ورزشی سرآب ننیز، سالن ورزشی اسلام آباد، سالن ورزشی بانوان ناصرآباد، چمن مصنوعی روستای آبچیرک، چمن مصنوعی روستای بهره عنا و چمن روستای سر تیره است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پروژه‌ها از محل هدایای خاص وزارت نفت تامین اعتبار می‌شوند.
علوی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های ورزشی از پیشرفت خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: سالن ورزشی سرآب ننیز با یک هزار و 440 مترمربع و با اعتبار یک 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت در این روستا در حال احداث است.
وی با بیان اینکه سالن ورزشی اسلام آباد با مساحت یک هزار و 152 مترمربع و با اعتبار 5 میلیاد ریال از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، ابراز کرد: سالن ورزشی بانوان ناصرآباد در زمینی به مساحت یک هزار و 440 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد 3 چمن مصنوعی در روستاهای گچساران از جمله روستای آبچیرک، عنا و سرتیره هر کدام در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار 5 میلیارد ریال توسط دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان از محل هدایای خاص وزرات نفت در دست احداث و ساخت است.
علوی ادامه داد: احداث سه چمن مصنوعی به متراز 3 هزار مترمربع و با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال در این روستاها در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم و شرایط جوی مناسب در دهه فجر امسال و با حضور مسوولان کشوری و استانی شاهد افتتاح و بهره برداری از این 6 پروژه ورزشی در شهرستان گچساران خواهیم بود.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت: یازدهمین مجمع انتخابات هیات های استانی فردا برگزار می‌شود.
علوی افزود: مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان فردا یکشنبه نهم دیماه 1397 و با حضور مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور برگزار خواهد شد تا تکلیف ریاست این هیات نیز مشخص شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این مجمع دو کاندید تصدی این هیات عبدالحمید کاظمی و عباس بهروزی جهت کسب کرسی ریاست این هیات با هم رقابت می‌کنند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال 1397 ده مجمع انتخابات در استان برگزار شده و انشاالله تا پایان سال جاری 9 مجمع انتخابات هیات های استانی برگزار و تکلیف ریاست این هیات ها مشخص خواهد شد.
علوی در خصوص مجامع پیش رو اداره کل نیز اظهار داشت: کار ثبت نام کاندیدهای 9 هیات استانی طبق ضوابط و قوانین و مقررات با هماهنگی فدراسیونها ی مربوطه انجام شده و طبق هماهنگی با این فدراسیونها تا پایان سال جاری این مجامع برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص هیات های که فاقد رئیس بوده و می‌بایست مجامع انتخابات برگزار شود نیز گفت: هیات های بسکتبال، فوتبال، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، تیرو کمان، کشتی، بیماران خاص و پیوند اعضاءو اسکواش در حال حاضر دارای سرپرست می‌باشند و در اسرع وقت مجامع این هیات ها برگزار خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار رحیم کاظمی
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات باستانی:
ما همه با هم هستیم
پشت کاظمی هستیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1