تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۰۵۵۹۲
فرماندار بویراحمد عنوان کرد:

بی توجهی مدیران کل به شهرستان بویراحمد

۱
۰
بی توجهی مدیران کل  به شهرستان بویراحمد
کبنا ؛صبح امروز فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مدیران شهرستان از مجموعه پروژه‌های بیمارستان زاگرس -بخش خصوصی- پل‌های سوم و چهارم بشار و موزه یاسوج بازدید کردند.
شاهرخ کناری هدف از این بازدید را بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان به منظور افتتاح در دهه فجر امسال عنوان و تصریح کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی در مرکز استان، اعتبارات ملی دارند که ضرورت پیگیری مدیران در سطح ملی، استانی و شهرستانی را می‌طلبد.
وی به برخی از پروژه‌های مهم یاسوج اشاره و تاکید کرد: توسعه در مرکز استان باید نمود چشمگیرتری داشته باشد.
فرماندار بویراحمد از بی توجهی برخی از مدیران کل دستگاههای اداری به شهرستان بویراحمد گلایه کرد و افزود: علارغم دعوت قبلی فرمانداری شایسته است مدیران کل در صورت تداخل جلسات و برنامه های کاری، از قبل هماهنگی های لازم را داشته باشند و یا در سطح معاونین در برنامه‌ریزی برای مرکز استان سهیم باشند.
کناری ابراز امیدواری کرد این رویه در مرکز استان تغییر پیدا کند و افزود:  اگر تغییر نکند باعث بروز مشکلات و نارضایتی برای مردم شریف بویراحمد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای کناری چنانچه تمایل دارید مدیران کل درجلسات شهرستان بویراحمد حضوریابند پیشنهاد میشود این جلسات در سهرستان باشت یا گچساران تشکیل شود بعد میبینیم خودشماومدیران هم بااشتیاق بیشتری شرکت میکنید شما بهتر است از طریق دفتر نماینده فقط جهت شرکت مدیران را دعوت کنید چون مدیران عادت کرده اند فقط به مشکلات بویراحمد برسند اگر سخص شما هم یه سری به شهرستانهای باشت وگچساران بزنید قطعا درجریان پیشرفت پروژههای جاده سازی درتمام محور ها تامین و انتقال اب پروزههای اشتغالرا پروژههای شهری بهسازی روستاها پیشرفت غیره قابل مقایسه دربخش کشاورزی قرار خواهید گرفت بهتراست لیست. را بادقت بیشتری برای فراخوان مدیران جهت شرکت در مراسمات تهیه نمایید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1