تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۵۹۱
در نشست راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مطرح شد

سووال آیت‌الله ملک‌حسینی از معاون استاندار؛ آیا وضعیت همین است که آقای گوهرگانی می‌گویند؟

۰
سووال آیت‌الله ملک‌حسینی از معاون استاندار؛ آیا وضعیت همین است که آقای گوهرگانی می‌گویند؟
کبنا ؛ نشست راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب به ریاست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور استاندار و مسؤولان در کارگروه‌های 24 گانه برگزار شد.
در این نشست آیت‌الله ملک‌حسینی در بین صحبت‌های مسؤولان سؤال‌هایی را مطرح می‌کرد که گاه مسؤولان یا جوابی برای آن نداشتند و یا مجبور به پاسخ‌هایی بودند که همخوانی با سوال نماینده ولی‌فقیه در استان نداشت.
ملک‌حسینی در یکی از سؤالات خود از مسؤولان ابتدا با بیان اینکه سخت‌ترین کار در کارگروه‌های 24 گانه جشن 40 سالگی انقلاب در استان بر عهده کارگروه اقتصادی است از جعفر گوهرگانی معاون استاندار و رئیس این کارگروه پرسید اگر کسی در مورد مشکلات اخیر اقتصادی و بحران پیش آمده و مشکلات کارگران و رشد قیمت‌ها از شما سؤالی مطرح کرد چگونه پاسخی خواهید داد و چه آمادگی برای جواب دادن به این دست سؤالات دارید.
نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر اینکه مدیران باید در آستانه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب آمادگی کامل برای پاسخ به شبهات را داشته باشند تصریح کرد: مثلا مردم حق دارند که بدانند چرا وضعیت این گونه شد و مهم‌تر این که مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد چه برنامه‌ای در داخل خود استان برای مدیریت این مشکلات داشته‌‌اند.
جعفر گوهرگانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ گفت: اگر چه در استان ما همه رسانه هستند و گزارش می‌دهند! اما از آن دسته استان‌هایی بودیم که مشکلات سایر استان‌ها را نداشتیم و در خصوص ذخیره سازی کالاهای اساسی اقدامات خوبی انجام شد، البته قیمت‌ها در استان ما نسبت به بسیاری از استان‌ها پایین‌تر است اما مشکل به جیب مردم برمی‌گردد که بیشتر مردم استان جیبشان خالی است.
وی گفت: اصناف ما در بیشتر جاها رعایت انصاف را کردند و دستگاه‌های نظارتی هم اقدامات خوبی داشتند.
در ادامه آیت‌الله ملک‌حسینی از جمع حاضر پرسید که آیا وضعیت همین است که آقای گوهرگانی می‌گویند؟

به گزارش کبنا، به احتمال زیاد آقای گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قیمت گوشت قرمز در بازار یاسوج و شهرهای استان خبری ندارد، از قصابانی که گاهی بی‌کیفیت‌ترین گوشت را تا مرز 70 هزار تومان به مردم به فروش می‌رسانند. و بعضی قصابان هم خودمختار و بدون قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دست به افزایش قیمت می‌زنند گاهی هم این روزها دست به تعطیلی می‌زنند، آقای گوهرگانی اگر همه چیز را اینجا گل و بلبل می‌بینید، باید بدانی که این طور نیست، لطفاً به سطح بازار و بین توده‌های مردم برو تا ببینی، بدانی و بشنوی در بازار این استان چه خبر است. اگر چه مطمئن هستیم که بهتر از همه می‌دانی نه بازار عرضه دام زنده به کار این استان و مردمش آمد و نه محصولات فراوان کشاورزی آن توانست گره‌‌ها را باز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1