تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۰۵۳۷۹
خطيب جمعه گچساران:

دشمن برای جنجال‌آفرینی در انتخابات 98 بدون نقشه نیست

۰
دشمن برای جنجال‌آفرینی در انتخابات 98 بدون نقشه نیست
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید حواسشان را جمع کنند که ممکن است آمریکا در سال ۹۷جنجال کند و نقشه‌هایش را برای سال ۹۸ و نیز بحث انتخابات دنبال کنند و تلاش کنند که ناامنی مانند سال ۸۸ فتنه ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دیدار جمعی از خانواده‌های معزز شهداء با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرازی بیان فرمودند که روحیه و اعتقاد جوان مومن انقلابی است که ما را مثل کوه در مقابل حوادث نگه می دارد.
وی افزود: امروز جمع زیادی از جوانان مدام خطاب به مسؤولان و مقام معظم رهبری بیان می کنند که آماده شهادت هستند و می گویند اجازه بدهید در هر نقطه ای از عالم اسلام از مسلمین دفاع کنیم.
حجازی ادامه داد: حضرت آقا نیز در این دیدار نکته‌ای بیان فرمودند، که برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و برخی از کسانی که زمانی جزو نیروی های انقلاب بودند از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی هم داشت.
امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند،  چند برابر هم رویش در طول مسیر انقلاب داشتیم و امروز پس از چهل سال جوانان مومن انقلابی که دفاع مقدس را ندیدند اما وسط میدان می روند و آماده شهادت هستند.
 وی ابراز کرد: رهبری فرموده است، نقشه آمریکا لو رفت و می خواهند به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در ایران اختلاف و جنگ داخلی ایجاد کنند و به نوعی در درون کشور اختلاف ایجاد کنند.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:گروهی می‌خواهند به بهانه تحریم‌ها خود را تسلیم دشمن کنند در حالی که خواست دشمن این است که اختلاف ایجاد کند و به نوعی جنگ داخلی راه بیندازد.
وی در ادامه عنوان کرد: می‌گفتند ایران در سال ۹۷ تابستان داغی خواهد داشت و چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید.
حجازی اظهار کرد: آن ترامپ احمق گفته بود که اجازه نخواهیم داد ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را لمس کنند،که به کوری چشم دشمنان ملت ایران چهلمین سالگرد انقلابش را با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهیم کرد.
امام جمعه گچساران افزود: امسال با عنایت امام زمان(عج) جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشکوه تر برگزار خواهد شد و به همین دلیل ستادی در کل کشور تشکیل شد که همه مسئولین و ملت در این ستاد سهیم و دخیل هستند و حلقه اتصال بین مردم و مسئولین این ستاد است که جشن ۲۲بهمن امسال با عظمت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید حواسشان را جمع کنند و ممکن است آمریکا در سال ۹۷جنجال کند و نقشه‌هایش را برای سال ۹۸ و نیز بحث انتخابات دنبال کنند و تلاش کنند که ناامنی مانند سال ۸۸ فتنه ایجاد کنند.
حجازی بیان کرد: این جنایتی که آل سعود برای اشغال گری یمن انجام می دهند به ضرر خودشان تمام می شود، نزدیک ۴سال است که مردم یمن در شرایط بسیاری سختی به سر می برند و حضرت آقا فرمودند، که خادمین حرمین شریفین باید حامی و یاریگر مظلوم در مقابل ظلم دشمنان باشند که متاسفانه عکس این قضیه صورت گرفته است.
خطیب جمعه گچسارن در ادامه با اشاره به ۲۵آذرماه ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: این روز بزرگ و خجسته را خدمت همه نمازگزاران، ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
حجازی در ادامه با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کرد: روز ۲۷ آذرماه جاری وفات شهادت گونه کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) است که نکات مهمی است لازم است بدانیم که حضرت فاطمه معصومه(س) مقام بزرگی دارند و به روایتی زیارت قبر این کریمه اهل بیت همانند زیارت قبر حضرت فاطمه زهرا(س) است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1