کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

کاش دنیا همانند مرگ «خاشقچی» به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می‌اندیشید

23 آذر 1397 ساعت 14:33

وجود بارگاه متبرکه آن حضرت در قم برای ایران اسلامی یک نعمت است و اکنون این شهر به واسطه حرم آن حضرت و همچنین حوزه علمیه در جهان اسلام شهری شناخته شده برای علم‌آموزی طلاب علوم دینی به شمار می‌رود و علما و دانشمندان بزرگی به برکت وجود مرقد آن حضرت تربیت شده و به اسلام خدمت کرده‌اند.


امام جمعه موقت یاسوج به قتل خاشقچی اشاره کرد و با بیان این که او یک اعتراضی کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند اما ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقچی دلسوزی می‌کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به برخی آیات قرآن کریم و معنای این آیات اظهار کرد: آن چیزی که موجب نجات است و باید به آن امیدوار برای آخرت باشیم تقوای الهی است.
وی به دنباله این آیه اشاره کرد و گفت: انسان‌های مومن و متقی از همه مواهب بهشتی استفاده خواهند کرد و این افراد در دنیا چشم پاک و دست پاک هستند و مال حرام در زندگی آن‌ها وجود ندارد و از تابلوهای ممنوعه در این دنیا عبور نمی‌کنند.
وی دروغ‌گویی را در ذات انسان‌های مومن ندانست و با بیان این که مومنان از عسل مصفای بهشتی استفاده می‌کنند یادآور شد: عسل مصفای بهشتی با عسل‌های دروغینی که بعضی آن را عسل واقعی کوه دنا معرفی می‌کنند و به غیر از شکر در آن چیزی نیست و حاصل دروغگویی است تفاوت دارد!.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته و با بیان حقوق بشر دروغینی که غربی‌ها دم از آن می‌آورند اظهار کرد: اسرار نهانی آل سعود نیز در حال افشا شدن است که نشان می‌دهد دشمن‌ترین مخلوق شیعیان در روی زمین هستیم و بیشترین تلاش را می‌کنند تا امام حسین را از شیعیان بگیرند و اکنون در یمن به دنبال نسل‌کسی هستند.
وی به نقل قولی از روزنامه گاردین اشاره کرد و گفت: در این روزنامه آمده که در این ۴۳ ماه هزاران نفر کشته شده و ۱۴ میلیون نفر گرسنه هستند و هر هفته ده‌ها هزار نفر به امراض مبتلا می‌شوند و افزون بر ۸۵ هزار کودک بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.
وی به قتل خاشقچی اشاره کرد و با بیان این که او یک اعتراضی کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند اما ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقچی دلسوزی می‌کرد.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز به رحلت جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه اشاره کرد و گفت: وجود بارگاه متبرکه آن حضرت در قم برای ایران اسلامی یک نعمت است و اکنون این شهر به واسطه حرم آن حضرت و همچنین حوزه علمیه در جهان اسلام شهری شناخته شده برای علم‌آموزی طلاب علوم دینی به شمار می‌رود و علما و دانشمندان بزرگی به برکت وجود مرقد آن حضرت تربیت شده و به اسلام خدمت کرده‌اند.


کد مطلب: 405377

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405377/کاش-دنیا-همانند-مرگ-خاشقچی-سرنوشت-مسلمانان-مظلوم-یمن-می-اندیشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1