تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۰۵۳۷۷
امام جمعه موقت یاسوج:

کاش دنیا همانند مرگ «خاشقچی» به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می‌اندیشید

۰
کاش دنیا همانند مرگ «خاشقچی» به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می‌اندیشید
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج به قتل خاشقچی اشاره کرد و با بیان این که او یک اعتراضی کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند اما ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقچی دلسوزی می‌کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به برخی آیات قرآن کریم و معنای این آیات اظهار کرد: آن چیزی که موجب نجات است و باید به آن امیدوار برای آخرت باشیم تقوای الهی است.
وی به دنباله این آیه اشاره کرد و گفت: انسان‌های مومن و متقی از همه مواهب بهشتی استفاده خواهند کرد و این افراد در دنیا چشم پاک و دست پاک هستند و مال حرام در زندگی آن‌ها وجود ندارد و از تابلوهای ممنوعه در این دنیا عبور نمی‌کنند.
وی دروغ‌گویی را در ذات انسان‌های مومن ندانست و با بیان این که مومنان از عسل مصفای بهشتی استفاده می‌کنند یادآور شد: عسل مصفای بهشتی با عسل‌های دروغینی که بعضی آن را عسل واقعی کوه دنا معرفی می‌کنند و به غیر از شکر در آن چیزی نیست و حاصل دروغگویی است تفاوت دارد!.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته و با بیان حقوق بشر دروغینی که غربی‌ها دم از آن می‌آورند اظهار کرد: اسرار نهانی آل سعود نیز در حال افشا شدن است که نشان می‌دهد دشمن‌ترین مخلوق شیعیان در روی زمین هستیم و بیشترین تلاش را می‌کنند تا امام حسین را از شیعیان بگیرند و اکنون در یمن به دنبال نسل‌کسی هستند.
وی به نقل قولی از روزنامه گاردین اشاره کرد و گفت: در این روزنامه آمده که در این ۴۳ ماه هزاران نفر کشته شده و ۱۴ میلیون نفر گرسنه هستند و هر هفته ده‌ها هزار نفر به امراض مبتلا می‌شوند و افزون بر ۸۵ هزار کودک بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.
وی به قتل خاشقچی اشاره کرد و با بیان این که او یک اعتراضی کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند اما ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقچی دلسوزی می‌کرد.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز به رحلت جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه اشاره کرد و گفت: وجود بارگاه متبرکه آن حضرت در قم برای ایران اسلامی یک نعمت است و اکنون این شهر به واسطه حرم آن حضرت و همچنین حوزه علمیه در جهان اسلام شهری شناخته شده برای علم‌آموزی طلاب علوم دینی به شمار می‌رود و علما و دانشمندان بزرگی به برکت وجود مرقد آن حضرت تربیت شده و به اسلام خدمت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1