تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۳۱۴
باحضور مسولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

همایش گرامیداشت روز «داوطلب» در دهدشت / «جهانبین»: «داوطلبان» سرمایه‌های هلال احمر هستند

۰
همایش گرامیداشت روز «داوطلب» در دهدشت / «جهانبین»: «داوطلبان» سرمایه‌های هلال احمر هستند
کبنا ؛ همایش بزرگداشت روز داوطلب با حضور  داوطلبان هلال احمر شهرستان های کهگیلویه، لنده و چرام و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز همایش بزرگداشت روز داوطلب با حضور  پرشور داوطلبان هلال احمر شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد واز فعالان جمعیت هلال احمر سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی و شهرستان در سالن اجتماعات هلال‌احمر دهدشت برگزار شده بود، امان‌الله جهان‌بین از امام جمعه دهدشت به خاطر همراهی کاروان‌های سلامت و معرفی خدمات و فعالیت‌های این جمعیت در خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: حجت‌الاسلام حسینی زبان گویای هلال‌احمر است و کاروان‌های سلامت این نهاد در روستاهای دورافتاده را همراهی می‌کند.
وی، با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده نسبت به سایر استان اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در این شهرستان‌ها با جذب کمک‌های خیرین و مساعدت مردم پروژه‌هایی اجرا شد.
جهانبین، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر را سرمایه این نهاد دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان در جهت رفع نیازمندی‌های مردم گام‌های برمی‌داریم.
وی، همچنین عملکرد جمعیت هلال‌احمر در این سه شهرستان حادثه‌خیز و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مثبت ارزیابی کرد.
همچنین امام جمعه دهدشت در این نشست با بیان اینکه خدمت در این نهاد بزرگترین خدمت و ارزش در نظام اسلامی است، به حوادث تلخ و ناگوار در جهان اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مظلومانه و بیرحمانه مردم یمن سکوت می‌کنند.
وی، با اشاره به اینکه دلارها و پول نفت سعودی‌ها چشم را بر این جنایات می‌بندد،افزود: اخلاق انسانی در این جوامع لگدمال می‌شود.
حسینی،ادامه داد: اگر گلوله‌ای به سمت پابرهنگان و مظلومان شلیک شود در نگاه مدعیان حقوق انسانی که در واقع دنبال منافع خود هستند، بی‌اشکال است اما اگر این گلوله به سمت کاخ‌نشینان و ثروتمندان شلیک شود دنیا مملو از محکومیت مجامع بین‌الملل و واکنش رسانه‌ها می‌شود.
وی، به رویدادهای اخیر در فرانسه اشاره و تصریح کرد: اگر یک ساعت از این مسایل در کشور ما اتفاق می‌افتاد رسانه‌های غربی جنجال می‌آفریدند.
حسینی،اظهار داشت: در مقابل این تفکرات، اما کسانی هستند که رنج‌های را از دوش محرومان برمی‌دارند و خار از پای مستضعفان بیرون می‌کشد و این بزرگترین خدمت است.
در این همایش از امام جمعه دهدشت، رؤسای جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان سه شهرستان و نیز بازنشستگان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1