کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باحضور مسولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

همایش گرامیداشت روز «داوطلب» در دهدشت / «جهانبین»: «داوطلبان» سرمایه‌های هلال احمر هستند

21 آذر 1397 ساعت 20:50

همایش بزرگداشت روز داوطلب با حضور داوطلبان هلال احمر شهرستان های کهگیلویه، لنده و چرام و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


 همایش بزرگداشت روز داوطلب با حضور  داوطلبان هلال احمر شهرستان های کهگیلویه، لنده و چرام و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز همایش بزرگداشت روز داوطلب با حضور  پرشور داوطلبان هلال احمر شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد واز فعالان جمعیت هلال احمر سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی و شهرستان در سالن اجتماعات هلال‌احمر دهدشت برگزار شده بود، امان‌الله جهان‌بین از امام جمعه دهدشت به خاطر همراهی کاروان‌های سلامت و معرفی خدمات و فعالیت‌های این جمعیت در خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: حجت‌الاسلام حسینی زبان گویای هلال‌احمر است و کاروان‌های سلامت این نهاد در روستاهای دورافتاده را همراهی می‌کند.
وی، با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده نسبت به سایر استان اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در این شهرستان‌ها با جذب کمک‌های خیرین و مساعدت مردم پروژه‌هایی اجرا شد.
جهانبین، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر را سرمایه این نهاد دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان در جهت رفع نیازمندی‌های مردم گام‌های برمی‌داریم.
وی، همچنین عملکرد جمعیت هلال‌احمر در این سه شهرستان حادثه‌خیز و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مثبت ارزیابی کرد.
همچنین امام جمعه دهدشت در این نشست با بیان اینکه خدمت در این نهاد بزرگترین خدمت و ارزش در نظام اسلامی است، به حوادث تلخ و ناگوار در جهان اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مظلومانه و بیرحمانه مردم یمن سکوت می‌کنند.
وی، با اشاره به اینکه دلارها و پول نفت سعودی‌ها چشم را بر این جنایات می‌بندد،افزود: اخلاق انسانی در این جوامع لگدمال می‌شود.
حسینی،ادامه داد: اگر گلوله‌ای به سمت پابرهنگان و مظلومان شلیک شود در نگاه مدعیان حقوق انسانی که در واقع دنبال منافع خود هستند، بی‌اشکال است اما اگر این گلوله به سمت کاخ‌نشینان و ثروتمندان شلیک شود دنیا مملو از محکومیت مجامع بین‌الملل و واکنش رسانه‌ها می‌شود.
وی، به رویدادهای اخیر در فرانسه اشاره و تصریح کرد: اگر یک ساعت از این مسایل در کشور ما اتفاق می‌افتاد رسانه‌های غربی جنجال می‌آفریدند.
حسینی،اظهار داشت: در مقابل این تفکرات، اما کسانی هستند که رنج‌های را از دوش محرومان برمی‌دارند و خار از پای مستضعفان بیرون می‌کشد و این بزرگترین خدمت است.
در این همایش از امام جمعه دهدشت، رؤسای جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان سه شهرستان و نیز بازنشستگان تجلیل شد.


کد مطلب: 405314

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405314/همایش-گرامیداشت-روز-داوطلب-دهدشت-جهانبین-داوطلبان-سرمایه-های-هلال-احمر-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1