تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۲۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معاون قوه قضاییه سخنران ۹ دی یاسوج / حماسه 9 دی له یا علیه هیچ جریان سیاسی نیست

۱
۰
معاون قوه قضاییه سخنران ۹ دی یاسوج /  حماسه 9 دی له یا علیه هیچ جریان سیاسی نیست
کبنا ؛نشست ستاد برگزاری یوم‌الله ۹ دی امروز در یاسوج و در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس این شورا با بیان حوادث سال ۸۸ و فتنه‌ای که صورت گرفت، اظهار کرد: ملت بعد از این حادثه چند ماه بعد و در ۹ دی سال ۸۸ با بصیرت انقلابی خود به میدان آمدند و بساط فتنه را برچیدند.
این مسوول با بیان این که برای مراسم ۹ دی امسال در راستای برگزاری هر چه بهتر این روز کمیته‌های پنج‌گانه‌ای در سطح استان شکل گرفته است اظهار کرد: کمیته فضای مجازی، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته‌های تشکل‌های مردمی و مراسم در نظر گرفته شده است.
وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: میزگردهای تبیینی و تحلیلی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌روند.
این مسوول افزود: همچنین این مراسم امسال در روز ۹ دی در محل مصلای امام خمینی از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این حماسه ماندگار متعلق به جمهوری اسلامی و دوستداران نظام و انقلاب است.
وی افزود: 9 دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و باید به طرز باشکوهی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج کمیته برای برگزاری برنامه های 9 دی امسال در این استان تشکیل شده که شامل فضای مجازی، ارتباطات و اطلاع رسانی، دانشجویی، تشکل های مردمی و مراسم است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: میزگردهای تبیینی و تحلیلی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، کرسی های آزاداندیشی و بصیرت افزایی در دانشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، فضاسازی شهری و توزیع اقلام فرهنگی از عمده ترین برنامه های مورد نظر برای گرامیداشت حماسه 9 دی امسال در این استان است.
وی ابراز داشت: آیین گرامیداشت حماسه 9 دی امسال ساعت 10 صبح این روز در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران ملی این آیین حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: توطئه امروز دشمنان علیه ایران راه اندازی جنگ اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله انداختن بین آنان و مسئولان اجرایی کشور است.
وی افزود: راهکارهای مهم و عوامل مؤثر برای عبور موفقیت آمیز ملت ایران از این توطئه شوم دشمنان به عنوان گردنه ای دشوار شامل بصیرت و صبر است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور نیز برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام های جهادی و انقلابی انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
البته مردم است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1