کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول آموزش فرمانداری گچساران خبر داد:

دوره آموزش ضمن خدمت « امنیت اطلاعات » درگچساران برگزار شد

20 آذر 1397 ساعت 8:47

 دوره آموزش ضمن خدمت امنیت اطلاعات با محوریت دو مبحث جداگانه به مدت سه روز و صدور 20 ساعت ضمن خدمت در شهزستان گچساران برگزار شد


مسئول آموزش فرمانداری گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: دوره آموزش ضمن خدمت امنیت اطلاعات با محوریت دو مبحث جداگانه به مدت سه روز و صدور 20 ساعت ضمن خدمت در شهزستان گچساران برگزار شد.
سید فرزام پورالحسینی افزود: : این دوره با پیشنهاد فرماندار گچساران  و همکاری سازمان برنامه و بوجه  و به مناسبت هفته پژوهش و در راستای افزایش آگاهی کارکنان ادارات  شهرستان گچساران و باشت  جهت حفاظت از اطلاعات و داده های اداری و شخصی  به مدت سه روز در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
پورالحسینی عنوان کرد: پرداختن به مقوله امنیت اطلاعات و ایمن سازی شبکه های کامپیوتری درهر کشور مستلزم توجه تمامی کاربران صرفنظر از موقعیت شغلی است.
وی بیان کرد: وجود ضعف امنیتی در شبکه های کامپیوتری،عدم آموزش کاربران و استفاده ناصحیح از فناوری و یکپارچه نبودن  دستورالعمل های لازم برای پیشگیری از نقایص امنیتی  استفاده ناصحیح از اطلاعات در دسترس و نااگاهی کاربران  مسائلی را بدنبال خواهد داشت که ضرر ان ابتداء متوجه کاربران کامپیوتر در یک کشور شده و عملا زیر ساخت اطلاعات یک کشوررا در معرض تهدیدی جدی قرار خواهد داد .
مسئول آموزش فرمانداری گچساران گفت: در این راستا تلاش کردیم که جهت افزایش سطح اگاهی کارکنان ادارات دوره ای برگزار کنیم که با افزایش آگاهی خود حتی لامکان زمینه مراقبت از سیستم ها و داده و شبکه ها بدست بیاورند.
 


کد مطلب: 405237

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405237/دوره-آموزش-ضمن-خدمت-امنیت-اطلاعات-درگچساران-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1