تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۴۰۵۲۳۷
مسئول آموزش فرمانداری گچساران خبر داد:

دوره آموزش ضمن خدمت « امنیت اطلاعات » درگچساران برگزار شد

۰
دوره آموزش ضمن خدمت « امنیت اطلاعات » درگچساران برگزار شد
کبنا ؛مسئول آموزش فرمانداری گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: دوره آموزش ضمن خدمت امنیت اطلاعات با محوریت دو مبحث جداگانه به مدت سه روز و صدور 20 ساعت ضمن خدمت در شهزستان گچساران برگزار شد.
سید فرزام پورالحسینی افزود: : این دوره با پیشنهاد فرماندار گچساران  و همکاری سازمان برنامه و بوجه  و به مناسبت هفته پژوهش و در راستای افزایش آگاهی کارکنان ادارات  شهرستان گچساران و باشت  جهت حفاظت از اطلاعات و داده های اداری و شخصی  به مدت سه روز در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
پورالحسینی عنوان کرد: پرداختن به مقوله امنیت اطلاعات و ایمن سازی شبکه های کامپیوتری درهر کشور مستلزم توجه تمامی کاربران صرفنظر از موقعیت شغلی است.
وی بیان کرد: وجود ضعف امنیتی در شبکه های کامپیوتری،عدم آموزش کاربران و استفاده ناصحیح از فناوری و یکپارچه نبودن  دستورالعمل های لازم برای پیشگیری از نقایص امنیتی  استفاده ناصحیح از اطلاعات در دسترس و نااگاهی کاربران  مسائلی را بدنبال خواهد داشت که ضرر ان ابتداء متوجه کاربران کامپیوتر در یک کشور شده و عملا زیر ساخت اطلاعات یک کشوررا در معرض تهدیدی جدی قرار خواهد داد .
مسئول آموزش فرمانداری گچساران گفت: در این راستا تلاش کردیم که جهت افزایش سطح اگاهی کارکنان ادارات دوره ای برگزار کنیم که با افزایش آگاهی خود حتی لامکان زمینه مراقبت از سیستم ها و داده و شبکه ها بدست بیاورند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1