تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۰۵۲۱۶
در راستای همکاری بین دستگاهی انجام گرفت

نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد(+ تصاویر)

۲
۰
نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد(+ تصاویر)
کبنا ؛
نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ حسن حکمتیان راز، فرمانده تیپ 48فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با تمام توان آماده همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه های مورد نیاز هستیم.
وی افزود: تیپ 48 فتح یکی از یادگاران ماندگار دوران دفاع مقدس است که رشادتهای این تیپ در این خطه از کشورمان در عملیاتهای مختلف هشت سال دفاع مقدس ازجمله "پد خندق"، "کربلای 5" و و والفجر 8 زبان‌زد عام و خاص است.
حکمتیان راز اظهارکرد: همچنین در راستای ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در مرزهای آذربایجان غربی و کردستان و خوزستان به مدت سه سال و نیم به طول 164 کیلومتر تلاش هایی داشتند و دارند.
فرمانده تیپ 48فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این تیپ در سال 1390 که بخشی از خاک کشورمان در دست گروهک تروریستی پژاک بود، در یک عملیات آفندی با نثار خون 7 شهید گرانقدر امنیت پایدار را به منطقه برگرداندیم.
حکمتیان راز تصریح کرد: از سال گذشته نیز در مرزهای آذربایجان غربی با گروهک‌های تروریستی، اشرار و قاچاقچیان در حال عملیات آفند و پدافند هستیم.
وی ادامه داد: آنقدر سطح آمادگی مان بالاست که دشمن جرات استفاده از هیچ گونه گزینه ای را ندارد.
همچنین سید محمد قائم کاظمی بیدک، سرپرست جهادانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی عمومی غیردولتی است که در حوزه های مختلف ازجمله آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال فعالیت دارد.
وی افزود: این نهاد دارای یک مرکز علمی کاربردی است که دوره های بلند مدت را ارائه می دهد و یک مرکز آموزش کوتاه مدت که دوره‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت را با اعطاء گواهینامه معتبر برای کار آموزان آزاد و کارکنان دولت و خانواده‌هایشان انجام می دهد.
کاظمی بیدک اظهارکرد: این نهاد در راستای پتانسیلها و ظرفیت های استان و خلائ های موجود استان از جمله پزشکی، گیاهان دارویی، تحقیق و پژوهشف درمان ناباروری، فرآوری عسل، سرطان پستان و احیاء و بازطراحی دست بافتهای داری گام هایی برداشته و برنامه توسعه ای نیز داریم.
سرپرست جهادانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه فرهنگی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی ایسپا را داریم که در حال فعالیت هستند. می تواینم دوره های آموزشی مورد نیاز هر دستگاه و سازمانی را برگزار کنیم.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کاظمی که به صورت فراجناهی و منطقه ای دارد مسائل را پیش میبرد همین بدو ریاست دارد کارها رو انجام میدهد باور کنید اینده خوبی این معلم اخلاق با کارهای فرهنگی که دارد انجام میدهد خواهد داشت. اگه همه مدیران ما در سطح استان مثل ایشان باشد مطمئنن اینده روشنی خواهیم داشت
Iran, Islamic Republic of
جهاد. آقای کاظمی اگه مشاورت .جهاد خوندس. کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1