تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۱۹۹
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد:

 مشمولین غایب فراری گچساران دستگیر می شوند

۰
 مشمولین غایب فراری گچساران دستگیر می شوند
کبنا ؛
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: دستگیری مشمولین غایب فراری از اولویت پلیس های گچساران می باشد.
سرهنگ سید محمد موسوی با بیان اینکه برابر ماده ۵۵۸ مکرر قانون وظیفه ی عمومی کلیه نهاد ها و دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و غیره دولتی و بانک ها باید همکاری های لازم را در خصوص شناسایی مشمولان غایب با ناجا داشته باشند اظهار داشت: برابر ماده ۶۳ مکرر همین قانون کسانی که به نحوه ی مشمولان غایب و سربازان فراری را در موسسات دولتی و غیره دولتی از قبیل شرکت ها , کار گاه ها،مغازه ها و تعمیرگاها بکارگیری نماینده توسط نیروی انتظامی به محاکم صاله قضایی معرفی و طبق قانون،با انها برخورد میشود.
 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشمولان غایب و فراری که از تاریخ فرار و یا غیبت انان بیش از ۸ سال سپری شده باشد میتوانند از امتیاز خرید خدمت استفاده نمایند بیان کرد این دسته از مشمولان با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و تشکیل پرونده اقدام به خرید خدمت خود نمایند .
 موسوی بیان کرد با توجه به اینکه قانون خرید خدمت فقد تا پایان سال ۱۳۹۷ اجرا می شود و مبلغ خرید ان نیز هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط قابل پرداخت می باشد بیان داشت: که این فرصت خوبی برای این افراد می باشد تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نمایند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان گفت: که با توجه به تشدید اقدامات کنترلی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان مشمولان غایب و فراری شاغل در صنوف و اماکن عمومی شناسایی ، دستگیر تحویل مراجع قضایی می گردند و با احتساب مدت ۶ ماه اضافه خدمت به صورت اجباری به خدمت سربازی اعزام می گردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1