تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۴
در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

بهمئی: لزوم تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان بهمئی / مردم در جاده‌ها و شهر بهبهان سرگردان و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند /(+پاسخ‌های ایلامی)

۴
۰
بهمئی: لزوم تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان بهمئی / مردم در جاده‌ها و شهر بهبهان سرگردان و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند /(+پاسخ‌های ایلامی)
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد تا موضوعات مختلف حوزه بهداشت، درمان و سلامت مورد بررسی و بحث قرار گیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در ابتدای این نشست رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد و گفت: در این مدت کارهای زیربنایی خیلی خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت انجام گرفته است که حقیقتاً جای تشکر و قدردانی دارد.
در ادامه شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان را قابل تقدیر دانست و از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم قدردانی کرد و گفت: به برکت نظام اسلامی ایران شاهد خدمات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان مردم هستیم.
وی افزود: تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهرستان بهمئی بسیار ضروری است، چرا که سال ها به دلیل نبود بیمارستان در این شهرستان و عدم دسترسی سریع به مرکز استان و شهرستان های همجوار  مردم بهمئی مجبور هستند که برای درمان به بهبهان سفر عزیمت کنند و با بی مهری هایی روبرو می شوند.
بهمئی در ادامه با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران «بتن آرمه» و سد محکمی در مقابل بدخواهان نظام هستند، اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان مشکلات بیمه ای دارند و بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ادارات سرگردان هستند که از آقای ایلامی انتظار داریم در خصوص بیمه ایثارگران و جانبازان که بخشی از آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است، چاره اندیشی شود تا این قشر از جامعه برای تأمین دارو و درمان خود با مشکلی روبرو نشوند.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اغلب مردم توان مالی بالای ندارند، اظهار داشت: در درمانگاه های شهرستان بهمئی دندانپزشک مستقر شود تا لازم نباشد فردی با پرداخت هزینه هنگفت در مطب های خصوصی دندان خود را درمان و یا درست کند.
بهمئی همچنین گفت: از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم که برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز بیمارستان و درمانگاههای از تحصیل کردگان و فرزندان همین شهرستان  استفاده شود.
 وی در پایان صحبت‌های خود از ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست تجهیزات پزشکی کرد و گفت: یک دستگاه آمبولانس، رادیولوژی و سونوگرافی نیاز مبرم شهرستان بهمئی است.
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به صحبت های شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی، اظهار کرد: 20 میلیارد تومان تاکنون هزینه بیمارستان شهرستان بهمئی کردیم و با تلاش نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از محل اعتبارات نفت 4 میلیارد برای این بیمارستان تخصیص داده شد.
ایلامی قول داد که یک دستگاه آمبولانس برای شهرستان بهمئی پیگیری و اختصاص دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
و ای خبرنگار نخا یا(کسی که عکس برش داده)
پ یو چه کادر عکسی که بستی
نه از اون فلاسکی که من کادر و نه اینکه . در کادر عکس نصفه افتادن
Iran, Islamic Republic of
خیلی ناسپاسید
Romania
وقتی پیمانکار از طریق .و داداش یکی از مدیران باشد بایدم کار لنگ پیش برود
کمبری
Iran, Islamic Republic of
عزیمت و قدردانی از رییس دانشگاه بخاطر یک دستگاه امبولانس .
. برا بهمیی ندذاشتی با . دست گرفتن ./
میرفتی امیدیه 5 دستگاه بهت میدادند تو رو خدا از این دست بردار.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1