کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

بهمئی: لزوم تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان بهمئی / مردم در جاده‌ها و شهر بهبهان سرگردان و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند /(+پاسخ‌های ایلامی)

14 آذر 1397 ساعت 10:44

تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهرستان بهمئی بسیار ضروری است، چرا که سال ها به دلیل نبود بیمارستان در این شهرستان و عدم دسترسی سریع به مرکز استان و شهرستان های همجوار مردم بهمئی مجبور هستند که برای درمان به بهبهان سفر عزیمت کنند و با بی مهری هایی روبرو می شوند.


صبح امروز جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد تا موضوعات مختلف حوزه بهداشت، درمان و سلامت مورد بررسی و بحث قرار گیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در ابتدای این نشست رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد و گفت: در این مدت کارهای زیربنایی خیلی خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت انجام گرفته است که حقیقتاً جای تشکر و قدردانی دارد.
در ادامه شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان را قابل تقدیر دانست و از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم قدردانی کرد و گفت: به برکت نظام اسلامی ایران شاهد خدمات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان مردم هستیم.
وی افزود: تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهرستان بهمئی بسیار ضروری است، چرا که سال ها به دلیل نبود بیمارستان در این شهرستان و عدم دسترسی سریع به مرکز استان و شهرستان های همجوار  مردم بهمئی مجبور هستند که برای درمان به بهبهان سفر عزیمت کنند و با بی مهری هایی روبرو می شوند.
بهمئی در ادامه با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران «بتن آرمه» و سد محکمی در مقابل بدخواهان نظام هستند، اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان مشکلات بیمه ای دارند و بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ادارات سرگردان هستند که از آقای ایلامی انتظار داریم در خصوص بیمه ایثارگران و جانبازان که بخشی از آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است، چاره اندیشی شود تا این قشر از جامعه برای تأمین دارو و درمان خود با مشکلی روبرو نشوند.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اغلب مردم توان مالی بالای ندارند، اظهار داشت: در درمانگاه های شهرستان بهمئی دندانپزشک مستقر شود تا لازم نباشد فردی با پرداخت هزینه هنگفت در مطب های خصوصی دندان خود را درمان و یا درست کند.
بهمئی همچنین گفت: از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم که برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز بیمارستان و درمانگاههای از تحصیل کردگان و فرزندان همین شهرستان  استفاده شود.
 وی در پایان صحبت‌های خود از ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست تجهیزات پزشکی کرد و گفت: یک دستگاه آمبولانس، رادیولوژی و سونوگرافی نیاز مبرم شهرستان بهمئی است.
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به صحبت های شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی، اظهار کرد: 20 میلیارد تومان تاکنون هزینه بیمارستان شهرستان بهمئی کردیم و با تلاش نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از محل اعتبارات نفت 4 میلیارد برای این بیمارستان تخصیص داده شد.
ایلامی قول داد که یک دستگاه آمبولانس برای شهرستان بهمئی پیگیری و اختصاص دهد.
 


کد مطلب: 405114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405114/بهمئی-لزوم-تکمیل-سریعتر-بیمارستان-مردم-جاده-ها-شهر-بهبهان-سرگردان-مورد-بی-مهری-قرار-می-گیرند-پاسخ-های-ایلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1