تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۸۷۵
در همایش بسیجیان گچساران مطرح شد

لزوم همبستگی مردم کهگیلویه و بویراحمد

۰
لزوم همبستگی مردم کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛تجربه هشت سال دفاع مقدس که بسیجیان با گویش ها و قومیت های مختلف در کنار هم مانند اعضای یک خانواده برای دفاع و سربلندی کشورشان تا پای جان مقاومت می کردند نشان داد همدلی از همزبانی بهتر است.
 این سخن از زبان ابوالحسن غلامی جانباز هشت سال دفاع مقدس جاری شد که یک پای خود را در جنگ تحمیلی برای حفاظت از نظام اسلامی تقدیم کرد و هیچ ادعایی هم ندارد.
غلامی دوشنبه شب در اجتماع بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مصلای شهر دوگنبدان در قامت یک بسیجی جانباز از خطری گفت که اگر برای رفع آن فکری نشود کیان کشور را تهدید می کند.
وی این خطر را کمبود همدلی ذکر کرد و از همه خواست در هر پست و مقام برای افزایش همدلی در جای جای وطن اسلامی تلاش کند.
غلامی اظهار داشت: با توجه به نیاز امروز کشور به انسجام، ایثارگران به عنوان بهترین روایت گران جنگ تحمیلی می تواند برای افزایش همدلی تلاش کنند و پیش قدم شوند.
وی گفت: فرهنگ بسیجی نه در زبان تعارف بلکه در عمل سرشار از روحیه ایثارگری، مهربانی،نوع دستی و وطن دوستی است.
غلامی با اشاره به نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت در افزایش روحیه همدلی ،خواستار تشکیل هسته های فعالیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شد.
این جانباز با اشاره به وجود فضای کاذب گرمسیری و سردسیری و جناح بندی های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد، از نخبگان و مسئولان خواست برای همبستگی بیشتر مردم در این استان چاره اندیشی کنند.
غلامی با اشاره به رشادت های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان یک روز از هر سال را برای دیدار ایثارگران با مقام معظم رهبری تعیین کنند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: دشمن در طول چهل سال از هر روشی برای تفرقه انگیزی بین مردم بهره گرفته و باید برای برگرداندن فضای وحدت در جامعه از هر ظرفیتی استفاده کرد.
حمید خرمدل افزود: کودتا، بمباران شیمیایی، حمله به سکوهای نفتی، مورد هدف دادن هواپیمای مسافربری،تهاجم فرهنگی و صدها نقشه دیگر دشمن با روحیه بسیجی در طول نزدیک به چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی خنثی شده است.
وی سیر تحولات صورت گرفته در ابعاد زیرساخت های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از محروم ترین نقاط کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: ایجاد نهادهای انقلابی مانند بنیاد مسکن، کمیته امداد، بنیاد برکت و نهادهای خدمات رسان روند توسعه این استان را متحول کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی که در ابتدای پیروزی انقلاب 30درصد بود هم اکنون به 90درصد رسیده که این امر نقش مهمی در تامین امنیت غذایی و بهبود معیشت مردم داشته است.
خرمدل اظهار داشت:در حوزه صنعت کشورمان قبل از انقلاب سالیانه 54 میلیون دلار صادرات داشت و هم اکنون ارزش محصولات صادراتی این حوزه در ایران 31 میلیارد دلار است.
خرمدل با اشاره به اینکه در زمان حکومت پهلوی هزاران مستشار خارجی در ایران ضمن کسب درآمد برای بیگانگان جاسوسی می کردند تصریح کرد: هم اکنون هموطنان ما در لبنان و سوریه مستشار هستند که این امر نشان دهنده پیشرفت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با راه اندازی تحریم ها سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، خواستار مشارکت تمام دلسوزان کشور برای افزایش همدلی بین مردم شد.
خرم دل سیاسی زدگی را از چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و ابراز داشت: سپاه آماده مشارکت برای افزایش وحدت بین مردم است.
استان 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد هزار و 880 شهید، 10 هزار جانباز و 317 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1