کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۸ پایگاه اورژانش جاده‌ای و شهری در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

3 آذر 1397 ساعت 18:15

بخشدار کبگیان نیز در این نشست از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: مردم بخش کبگیان قدردان خدمات انجام شده هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای کبگیان در آینده‎‌ای نچندان دور خبر داد و گفت: ایجاد ۱۸ پایگاه اورژانس جدید در دستور کار است.
به گزارش کبنا، اورنگ ایلامی در نشست با بخشدار کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد اظهار داشت: راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای کبگیان به عنوان یک اولویت در دستور کار این دانشگاه است.
وی عنوان کرد: راه اندازی پایگاه‌های جدید اورژانس از جمله در مناطق کمتر برخوردار شامل کبگیان، باباکلان، زیلایی، قلعه دختر و ...به عنوان یک اولویت در دستور کار است.
ایلامی افزود: در برنامه طرح چهارم و پنجم احداث و راه اندازی 25 پایگاه جدید در دستور کار قرار گرفت که بیش از 25 مورد اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه ششم نیز 18 پایگاه جدید اورژانس جاده‌ای و شهری مصوب داریم که امیدوارم با تلاش و پیگیری همکارانم در اورژانس 115 این مهم در برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.
بخشدار کبگیان نیز در این نشست از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: مردم بخش کبگیان قدردان خدمات انجام شده هستند.
گودرزی ادامه داد: یکی از خواسته‌های به حق مردم این بخش ایجاد و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای بوده که امروز نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک اولویت آن را در دستور کار خود دارد.


کد مطلب: 404804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404804/۱۸-پایگاه-اورژانش-جاده-ای-شهری-کهگیلویه-بویراحمد-احداث-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1