تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۰۴۸۰۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۸ پایگاه اورژانش جاده‌ای و شهری در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

۰
۱۸ پایگاه اورژانش جاده‌ای و شهری در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای کبگیان در آینده‎‌ای نچندان دور خبر داد و گفت: ایجاد ۱۸ پایگاه اورژانس جدید در دستور کار است.
به گزارش کبنا، اورنگ ایلامی در نشست با بخشدار کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد اظهار داشت: راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای کبگیان به عنوان یک اولویت در دستور کار این دانشگاه است.
وی عنوان کرد: راه اندازی پایگاه‌های جدید اورژانس از جمله در مناطق کمتر برخوردار شامل کبگیان، باباکلان، زیلایی، قلعه دختر و ...به عنوان یک اولویت در دستور کار است.
ایلامی افزود: در برنامه طرح چهارم و پنجم احداث و راه اندازی 25 پایگاه جدید در دستور کار قرار گرفت که بیش از 25 مورد اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه ششم نیز 18 پایگاه جدید اورژانس جاده‌ای و شهری مصوب داریم که امیدوارم با تلاش و پیگیری همکارانم در اورژانس 115 این مهم در برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.
بخشدار کبگیان نیز در این نشست از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: مردم بخش کبگیان قدردان خدمات انجام شده هستند.
گودرزی ادامه داد: یکی از خواسته‌های به حق مردم این بخش ایجاد و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای بوده که امروز نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک اولویت آن را در دستور کار خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1