تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۰۴۷۵۲
امام جمعه چرام:

معامله قرن با شلیک 470 موشک حماس به هم خورد

۰
معامله قرن با شلیک 470 موشک حماس به هم خورد
کبنا ؛امام جمعه چرام گفت: معامله قرن با 470 موشک حماس به هم خورد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه استکبار به دنبال این است که معامله قرن در منطقه غرب آسیا شکل بگیرد اظهار کرد: معامله قرن در منطقه چند رکن دارد، اولین رکن این است که رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور مستقل با پایتختی شهر قدس توسط همه کشورها شناخته شود.
امام جمعه چرام عنوان داشت: عدم پذیرش حق آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود از دیگر رکن های معامله قرن است.
وی با بیان اینکه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه و کشورهایی که اسم اسلام را یدک می کشند از دیگر اهداف این معامله است خاطرنشان کرد: سفر نتانیاهو به کشور عمان زمینه‌ساز این مسئله بود که جرقه و کلید نهایی معامله قرن در منطقه زده شود اما وقتی خداوند اراده کند دشمن در اهدافش موفق نمی شود.
وی افزود: در هفته گذشته حمله موشکی جریان مقاومت به نام حماس به رژیم صهیونیستی که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ۱۴۰ میلیون دلار با کمک آمریکا ساخته شد تا هیچ موشکی از هیچ کجای دنیا به رژیم صهیونیستی اصابت نکند اما از این ۴۷۰ موشکی که حماس به اسرائیل مورد هدف قرار داد اکثر موشک ها به هدف می خورد، بنابراین اسرائیل در یک موضع ضعف قرار می‌گیرد و عملا مجبور می‌شود آتش بس را بپذیرند.
وی ابراز کرد: بن بستی در معامله قرن صورت گرفت، معامله قرنی که آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط برخی سران کشورهای عرب مثل سعودی به دنبال آن بودند.
خطیب جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی، ابراز کرد:  رقم خوردن اندیشه و تفکر بسیجی در ابتدای انقلاب و گستره این تفکر به سرزمین عراق، لبنان، سوریه، نوید این حرکت میمون امام عزیز بود که این تشکل را بنیاد نهاد تا امروز دشمن در موضع ضعف قرار بگیرد.
 حجت‌الاسلام افشار تصریح کرد: امام راحل در صحیفه نقل کرده که بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست و امروز می‌بینیم تفکر بسیجی در عراق باعث نجات عراق می شود.
وی ادامه داد: اندیشه و تفکر بسیجی مولفه‌هایی دارد مثل خودسازی ایثار گذشت ولایتمداری مبارزه با شبهات و انحرافات که باید جوان بسیجی خود را آماده برای انقلاب امام عصر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1