کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

26 آبان 1397 ساعت 11:03

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین دوسالانه انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد بهمن‌ماه ٩٧ در یاسوج برگزار می‌شود.


رضا خردمند اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب ایران، و انجمن اهل‌قلم کهگیلویه و بویراحمد، در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان،‌ پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب، آیین دوسالانه انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد را در بهمن‌ماه ١٣٩٧ برگزار می‌کند.
 
وی بیان کرد: همه نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون دربارۀ استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر کرده‌اند و نویسندگان بومی استان که از تاریخ یادشده آثاری را در هر زمینه‌ای منتشر کرده‌اند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این آیین ارسال کنند.
 
خردمند ابراز داشت: نویسندگان غیربومی که در زمان خدمت خود در استان کهکیلویه و بویراحمد آثاری را منتشر کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در دوسالانه آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال کنند.
 
وی گفت: آثاری که از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون درباره استان کهکیلویه و بویراحمد از سوی نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی به رشته تحریر درآمده و منتشرشده‌اند و آثاری که از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون از سوی نویسندگان بومی استان و درباره موضوعات گوناگون وفق مقررات چاپ کتاب به رشته تحریر درآمده و منتشرشده‌اند، در این دوره مورد داوری قرار می‌گیرند.
 
خردمند افزود: ارسال ٣ نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه دوسالانه آیین انتخاب کتاب سال کهکیلویه و بویراحمد الزامی است.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا ٢٥ دی سال جاری است و بررسی و داوری آثار ارسالی نیز از اول تا هشتم بهمن‌ماه ٩٧ داوری خواهند شد.
 
خردمند عنوان کرد: آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده، دوسالانه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دهه سوم بهمن‌ماه ٩٧ برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، میدان معلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد نشر ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ٠٩١٧١٤٨٥٨٩٩ تماس بگیرند.
 


کد مطلب: 404583

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404583/آیین-دوسالانه-انتخاب-کتاب-کهکیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1