تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۰۴۵۸۳
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۰
آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛رضا خردمند اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب ایران، و انجمن اهل‌قلم کهگیلویه و بویراحمد، در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان،‌ پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب، آیین دوسالانه انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد را در بهمن‌ماه ١٣٩٧ برگزار می‌کند.
 
وی بیان کرد: همه نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون دربارۀ استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر کرده‌اند و نویسندگان بومی استان که از تاریخ یادشده آثاری را در هر زمینه‌ای منتشر کرده‌اند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این آیین ارسال کنند.
 
خردمند ابراز داشت: نویسندگان غیربومی که در زمان خدمت خود در استان کهکیلویه و بویراحمد آثاری را منتشر کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در دوسالانه آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال کنند.
 
وی گفت: آثاری که از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون درباره استان کهکیلویه و بویراحمد از سوی نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی به رشته تحریر درآمده و منتشرشده‌اند و آثاری که از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون از سوی نویسندگان بومی استان و درباره موضوعات گوناگون وفق مقررات چاپ کتاب به رشته تحریر درآمده و منتشرشده‌اند، در این دوره مورد داوری قرار می‌گیرند.
 
خردمند افزود: ارسال ٣ نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه دوسالانه آیین انتخاب کتاب سال کهکیلویه و بویراحمد الزامی است.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا ٢٥ دی سال جاری است و بررسی و داوری آثار ارسالی نیز از اول تا هشتم بهمن‌ماه ٩٧ داوری خواهند شد.
 
خردمند عنوان کرد: آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده، دوسالانه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دهه سوم بهمن‌ماه ٩٧ برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، میدان معلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد نشر ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ٠٩١٧١٤٨٥٨٩٩ تماس بگیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1