تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۴۵۶۷
امام جمعه قلعه رئیسی:

مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی پشتیبان قوه قضائیه هستند

۰
مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی پشتیبان قوه قضائیه هستند
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی همیشه پشتیبان قوه قضائیه هستند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: این مصیبت را به محضر مقدس و منور قطب عالم امکان تسلیت عرض می کنم، یکی از از بهترین اقدامات این امام مظلوم زمینه سازی برای غیبت امام عصر(عج) بود.
امام جمعه قلعه رئیسی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران بازی های آسیایی اشاره و آن را تبیین کرد.
وی به اهداف آمریکا از تحریم های 13 آبان اشاره و تاکید کرد: هدف آمریکا از مرحله نهایی تحریم در 13 آبان که در واقع یک جنگ همه جانبه بود برای بحران سازی در کشور و تقابل مردم با نظام اسلامی و به خیابان کشاندن مردم بود و تمامی ایادی آمریکا، عربستان و اسرائیل از این کار ترامپ حمایت کردند و می خواستند زمینه تکرار آشوب های دی ماه 96 را ایجاد کنند.
صلواتی ادامه داد: عدم تغییر نرخ ارز، بی‌اعتنایی بازار به فراخوان‌ها، اوج انتقاد اروپایی‌ها به این فضا سازی و مخالفت با اعمال تحریم‌های جدید برای کاخ سفید و متحدین متفاوت بود و کاخ سفید مجبور شد بخاطر خارج نشدن بازار نفت از کنترل و ایجاد کمبود در بازار به ده کشور معافیت دهد و در این مرحله ترامپ ناکام ماند و شکست خورد.
وی به راه‌های اقتصادی در کشور از سوی رهبر معظم انقلاب در 24 مرداد با هیات دولت اشاره و یادآور شد: تولید داخلی راه نجات از تحریم هاست، تیم اقتصادی دولت میدان دار میدان است و هماهنگ کننده است که از دولت حرف متناقض بیرون نیاید، نقشه راه تهیه شود و در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل شود که این مهمترین موضوعاتی بود که از سوی رهبر معظم انقلاب به هیات دولت تاکید شده بود.
صلواتی خاطرنشان کرد: نصرت الهی بعد از صبر و استقامت مردم شامل حال این کشور می شود و با صبر و استقامت با همکاری دولت و ملت با اطاعت و تبعیت از ولایت از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی به اعدام دو مفسد اقتصادی اشاره و بیان کرد: دو مفسد اقتصادی به جرم مفسد فی الارض که از طریق شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیر قانونی، غیر مجاز، قاچاق عمد و کلان ارز و سکه نمودند محکوم شدند که فقط تراکنش مالی یکی از این ها 14هزار میلیارد تومان بوده است.
وی گفت: استمرار این روش باعث اعتماد مردم به دستگاه قضا خواهد شد و لذا از این دستگاه قضا هم حمایت می کنیم و هم تشکر اما باید با کسانی که با تصمیمات غلط ارزی زمینه پدید آمدن این فساد بزرگ را برای مظلومین و قاسمی ها فراهم می‌کردند برخورد شود و روشن شدن برخی پرونده های بانک مرکزی  قطعا امید را به مردم باز خواهد گرداند و مطمئن باشیم که وقتی ارز و سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم شود مشکلات فعلی به وجود می آید.
وی گفت: در این عرصه مردم همیشه پشتیبان قوه قضائیه هستند و هم چشم انتظار برخورد انقلابی قوه قضائیه با کسانی هستند که عمده تقصیرات متوجه آنهاست که ارز و سکه را با بی تدبیری عرضه کرده بودند.
صلواتی در ادامه به آغاز امامت حضرت مهدی در سال 260 و سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره و خاطرنشان کرد: با تدبیر امام که فرمود سوسنگرد بایستی تا فردا آزاد شود و همچنین سوسنگرد با تدابیر و مدیریت بی بدیل رهبر معظم انقلاب و نقش شهید چمران و انقلابی عمل کردن از تصرف دشمن خارج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1