تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۴۱۸۷
دهبانی‌پور:

اختتامیه «مشک تشنه» در چرام برگزار می‌شود

۰
اختتامیه «مشک تشنه» در چرام برگزار می‌شود
کبنا ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه" ۱۰ آبان ماه امسال در شهرستان چرام برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلوی و بویراحمد، رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه سوگواره عاشورایی مشک تشنه با حضور شش استان کشور شامل اصفهان, چهارمحال و بختیاری, بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه این سوگواره منطقه‌ای با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان شهرستانی و استانی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه (۱۰ آبان ۹۷) در سالن اداره کل آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار می‌شود.
 وی بیان کرد: ۷۳۴ اثر از ۳۷۰ شاعر به دبیرخانه چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه" رسید که این آثار توسط هیات داوران بررسی و از بین این آثار ۱۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر تقدیر خواهد شد.
 دهبانی پور ابراز داشت: با توجه به نقش تاثیر گذار شعر و شاعری در ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش می‌شود که از این ظرفیت نیز استفاده حداکثری صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توجه به آموزه‌های دینی و استفاده از ظرفیت هنرمندان در بخش‌های مختلف برای ترویج فرهنگ عاشورا را از ضرورت‌های جامعه برشمرد و تاکید کرد اداره کل ارشاد استان در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1