کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور:

اختتامیه «مشک تشنه» در چرام برگزار می‌شود

9 آبان 1397 ساعت 10:29

اختتامیه سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی" مشک تشنه" در چرام برگزار می‌شود


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه" ۱۰ آبان ماه امسال در شهرستان چرام برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلوی و بویراحمد، رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه سوگواره عاشورایی مشک تشنه با حضور شش استان کشور شامل اصفهان, چهارمحال و بختیاری, بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه این سوگواره منطقه‌ای با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان شهرستانی و استانی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه (۱۰ آبان ۹۷) در سالن اداره کل آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار می‌شود.
 وی بیان کرد: ۷۳۴ اثر از ۳۷۰ شاعر به دبیرخانه چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه" رسید که این آثار توسط هیات داوران بررسی و از بین این آثار ۱۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر تقدیر خواهد شد.
 دهبانی پور ابراز داشت: با توجه به نقش تاثیر گذار شعر و شاعری در ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش می‌شود که از این ظرفیت نیز استفاده حداکثری صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توجه به آموزه‌های دینی و استفاده از ظرفیت هنرمندان در بخش‌های مختلف برای ترویج فرهنگ عاشورا را از ضرورت‌های جامعه برشمرد و تاکید کرد اداره کل ارشاد استان در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.
 


کد مطلب: 404187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404187/اختتامیه-مشک-تشنه-چرام-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1