تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۱۵۱
گزارش/

تشرها و تشکرهای معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازار

۱
۰
تشرها و تشکرهای معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازار
کبنا ؛
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح کاسب با انصاف برای چندمین بار از بازار شهر یاسوج بازدید کرد؛ از نکات بارز این بازدید، تشکرهایی بود که جای خود را به تشرها و تذکرات قبلی داده بود تا این امید تقویت شود که بازار در مسیر اصلاح گام برمی‌دارد.
جعفر گوهرگانی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مأموریت یافت تا با بازدیدهای مکرر و سرزده از بازار، جلوی برخی تخلفات و اقدامات خودسرانه برخی بازاریان سودجو را بگیرد.
در همین راستا معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار به میان بازاریان صنف قصابان رفت و با مشتریان و مردم گفت‌وگو کرد.
اگر چه قیمت گوشت قرمز در ماه قبل با تصویب ستاد تنظیم بازار به همانقیمت مورد نظر قصابان افزایش پیدا کرده بود اما قیمت‌ها در عمده قصابی‌هایکسان بود و دیگر کسی بیش از قیمت مصوب نمی‌فروخت.
گفت‌وگو با مردم و مشتریان نیز این مطلب را تأیید می‌کرد اما در یکی از قصابی‌های شهر تخلف بی‌انصافانه‌ای بود و آن اینکه برخی گوشت‌های ارزان‌تر با کیفیت پایین‌تر به عنوانگوشت بره و با قیمت بالاتر به مردم فروخته می‌شد و کمترین مشتری متوجه تفاوت گوشت‌ها می‌شد.
موضوعی که معاون اقتصادی استاندار از پیگیری آن گفت و از رسانه‌ها خواست تا مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنند.
در گام دوم، گوهرگانی از چند مغازه خواربارفروشی بازدید کرد و در جریان بازار این صنف نیز قرار گرفت.
او در گام سوم برای بار دوم و بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه رفاه رفت تا ببیند نسبت به بازدید قبل که ایرادات و تخلفات اساسی وجود داشت، چه تغییری حاصل شده است.
انباری که به روی همه باز بود بیش از هر موضوع دیگری به چشم می‌آمد؛ وارد آن که شدیم نیز کالاها به وفور و تا سقف چیده بودند و چیزی از مردم مخفی نشده بود.
برخلاف بازدید قبلی که بسیاری از قفسه‌های مربوط به کالاهای اساسی خالی بود، این بار به نظر می‌رسید که شیروان نگهداری، این ایرادات را رفع کرده و برای همین هم درب انبارش به روی همه باز بود و فروشگاه تحت مدیریتش بیش از همیشه شلوغ و پررونق بود.

موضوعی که در گزارش جانشین فروشگاه‌های رفاه در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد هم  به آن اشاره شد و نگهداری پیرامون آن گفت که از سال 93 که به این فروشگاه آمدم اکنون فروش آن را به سه برابر رساندم و در فروش کالا به سازمان‌ها و ادارات نیز رتبه نخست کشور را تصاحب کردیم.
وی توضیح داد: قبول دارم در بازدید قبلی ایراداتی بود اما ما به جای تقابل و کارشکنی، سیاست انتقادپذیری و همراهی با دولت را می‌پسندیم و بنابراین اگر ایرادی بوده اکنون رفع شده است.
نگهداری به طور رسمی از رسانه‌ها و معاون اقتصادی استاندار برای برخورد نامناسب همکارانش در بازدید قبلی، عذرخواهی کرد و گفت: ما به نقش رسانه‌ها و همچنین اشتراکات آن‌ها با سیستم اقتصادی واقف هستیم.
وی تأکید کرد که جدیت و دغدغه آقای گوهرگانی و خبرنگاران حقیقتا برای ما دلگرم‌کننده و انگیزه‌دهنده است و این بازدیدها موجب می‌شود که خدمات ما به مردم بهتر از گذشته نیز باشد.
او با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات در شأن مردم استفاده کردم، تصریح کرد: فروشگاه رفاه به عنوان بازوی توانمند دولت در توزیع سبد کالای اقشار کم‌درآمد، پای کار است و به همراهی با دولت، افتخار می‌کند.

قائدی، مدیر مالی فروشگاه رفاه نیز در این بازدید گفت: این فروشگاه اکنون در تنوع کالا، کیفیت کالا و ارائه تخفیفات حرف اول را در این استان می‌زند.
قائدی افزود: همکاران ما شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا بتوانند خدمات بهتری به مردم و مشتریان ارائه کنند.
مدیر مالی فروشگاه رفاه با اشاره به اعتماد مردم به این فروشگاه تأکید کرد: اعتماد و استقبال مردم سرمایه اصلی ما است و آن را به هیچ بهایی نمی‌فروشیم.
همچنین در این بازدید، جعفر گوهرگانی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از بازار در برنامه کاری ما است، افزود: این اولین و آخرین بازدید نخواهد بود و این بازدیدهای دوره‌ای از بازار ادامه خواهند داشت.

وی گفت: هدف ما مچ‌گیری از بازار نیست اما معتقدیم نظارت و رصد بازار موجب پویایی بیشتر آنان و اصلاح ایرادات آن خواهد شد.
گوهرگانی ادامه داد: حقیقتاً در بازدید قبلی ایراداتی از جمله قفسه‌های خالی مایحتاج مهم مردم مثل روغن و عدم درج برخی قیمت‌ها مشهود بود و آن روز ما تذکر دادیم ولی اکنون انصافا ایرادات رفع شده و هم انبار این شرکت در دسترس مردم است و هم شاهد وفور کالا و دسترسی مردم به آنان هستیم و بنابراین امروز از شما برای رفع این ایرادات، تشکر می‌کنیم.
وی تأکید کرد: هدف همه ما این است که در این شرایط اقتصادی، فشار کمتری بر مردم وارد شود لذا انتظار از همه بازاریان این است که با رعایت انصاف با مردم و شرایط کشور، بیش از گذشته همراه شوند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

علی 77
Iran, Islamic Republic of
این بازدید دردی دوا نمیکنه .جناب گوهرگانی و دیودیده قیمتهای سر سام آور را نظارت کنند ضعیفترین نظارت در یاسوج هست متاسفانه مسئولین فقط شعار میدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1