تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۰۴۰۳۴
امام جمعه موقت یاسوج:

قضات نباید تحت تاثیر شانتاژها قرار گیرند

۰
قضات نباید تحت تاثیر شانتاژها قرار گیرند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج به لزوم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: اخیرا خبر اعدام ۲ مفسد اقتصادی را شنیدیم که هر چند این حکم دیر هنگام بود اما باعث افزایش اعتماد عمومی می‌شود چرا که مردم خواهان برخورد با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی هستند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این حرکتی پربرکت بود که روز به روز بر شور و شکوه آن افزوده می‌شود.
وی با یادی از اسرای صحرای کربلا خاطرنشان کرد: آن‌ها حقیقت قیام ابا عبدالله را زنده نگه داشتند و فساد اموی را برملا ساختند و علمدار این حرکت حضرت زینب و حضرت سجاد (ع) بودند تا تفکر عاشورایی برای همیشه زنده ماند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف در هفته آینده به  ششم آبان ماه هجدهم ماه صفر سالروز شهادت اویس قرنی اشاره کرد انسان بزرگی که با شنیدن نبوت و رسالت پیامبر با همه وجود به اسلام گروید و در سرزمین یمن تا آخرین قطره خون در راه حمایت از پیامبر و علی ع در جنگ صفین شهید شد و مسلمانان یمنی همچون الگوی خود اویس قرنی سختی‌ها  را تحمل می‌کنند و با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.
وی به هفتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده نمونه‌ای از خیل نوجوانانی بود که تحصیل را برای ایجاد امنیت در کشور رها کردند و در دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار دانش آموز تقدیم اسلام و ایران شد.
خاضع در ادامه اظهارات خود با بیان این که این الگوها باید سرمشق شوند افزود: کوتاهی کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم این الگوها را به درستی به نسل کنونی منتقل کنیم و الگوهای بدلی جای حسین فهمیده‌ها را گرفته‌اند.
وی سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی را به عنوان یکی از شهدای محراب تسلیت گفت و افزود: این عالم مجاهد سدی مستحکم در آذربایجان علیه ضد انقلاب بود.
وی به مناسبت دیگر چهارم آبان و سالروز موضع‌گیری امام راحل علیه کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: با این لایحه استقلال ایران کاملا از بین می‌رفت و جز ننگین‌ترین معاهداتی بود که نقض آشکار استقلال و حاکمیت کشور بود و امام آن را سند بربریت نامید و همین موجب تبعید ایشان به ترکیه شد.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به جشن ۴۰ سالگی انقلاب اظهار کرد: در این ۴۰ سال انقلاب از همه فتنه‌ها با رهبری امام و مقام معظم رهبری عبور کرد و جایگاه آمریکا از نظر سیاسی و نظامی افول کرد.
خاضع به شکست‌های عدیده آمریکا در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: از نظر سیاسی امروز آمریکا منفورترین کشور جهان است و این جنگ روانی که علیه جمهوری اسلامی راه انداخته آخرین تیر در ترکش است و در جنگ اقتصادی هم ملت ایران پیروز می‌شود و فروپاشی سلطه آمریکا را شاهد خواهیم بود در جایی که یک چینی می‌گوید متحدان ما دیگر به ما اعتماد ندارند و برژینسکی می‌گوید دوره تسلط آمریکا بر جهان پایان یافته است.
وی به لزوم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: اخیرا خبر اعدام ۲ مفسد اقتصادی را شنیدیم که هر چند این حکم دیر هنگام بود اما باعث افزایش اعتماد عمومی می‌شود چرا که مردم خواهان برخورد با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی هستند.
خاضع با بیان این که قضات نباید تحت تاثیر شانتاژها قرار گیرند خاطرنشان کرد: مردم و رهبری پشت سر قضات هستند و نباید از هجمه‌هایی که بخشی از آن از بیرون است هراسی داشته باشند.
وی به قتل فجیع جمال خاشقچی اشاره کرد و گفت: این قتل نشان وحشی‌گری قبیله آل سعود بود و نشان داد آن‌ها هم جنایتکارانی مثل صدام هستند و ادعای حقوق بشری آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها را نشان داد و معلوم شد که حقوق بشر را دستاویزی برای مقابله با اسلام و امت اسلامی قرار داده‌اند.
خاضع با بیان اینکه کشوری مثل عربستان سعودی جنایت می‌کند و هیچ انتخاباتی ندارد اما در قبال جنایات آن‌ها سکوت می‌شود در حالی که جمهوری اسلامی دارای پویاترین دموکراسی است اما از سوی استکبار جهانی مورد هجمه قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1