تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۳۹۹۱
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان‌ها / تقوی: استاندار توازن منطقه‌ای را در اولویت کاری خود دارد / احمدی در باشت

۳
۰
آغاز سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان‌ها / تقوی: استاندار توازن منطقه‌ای را در اولویت کاری خود دارد / احمدی در باشت
کبنا ؛مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان‌های باشت، کهگیلویه، گچساران و چرام سفر می‌کند.
سید محمد تقوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران کبنا در یاسوج، اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس هیئتی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی از چهار شهرستان باشت، گچساران، چرام و کهگیلویه بازدید خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سفر دوره‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد هر سه یا چهار ماه یکبار به شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود، بیان کرد: در همین راستان علی محمد احمدی در راس هیأتی متشکل از مدیران کل دستگاههای اجرایی و سازمان‌ها به این چهار شهرستان استان سفر می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید از پروژه‌های شاخص شهرستانها، بررسی میدانی میزان پیشرفت فیزیکی طرحها و احیاناً دلایل کندی آنها از مهمترین اهداف سفر استاندار به شهرستانهای استان است.
تقوی افزود: استاندار در آینده نزدیک نیز به شهرستانهای لنده و بهمئی سفر کرده و از نزدیک بر روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نظارت خواهد کرد و با حضور در نشست شورای اداری آن شهرستانها تصمیماتی برای بهبود وضعیت طرحها و تزریق اعتبار اتخاذ خواهد کرد.
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد توازن منطقه‌ای و توجه عادلانه به بخش‌ها و شهرستان‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده و خود مستقیماً هر سه یا چهار ماه یکبار از نزدیک با حضور در همه شهرستانها روند اجرایی پروژه‌ها را رصد خواهد کرد.
بنا بر این گزارش، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون در شهرستان باشت حضور دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سه شهرستان در یک روز!!!! این چه بازدیدی هست؟؟؟ اسمشو میزاریم همون تفریح بهتره
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی نوروزی مدیرکل دفتر استاندار، چطوری استخدام شده؟
شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب اقای استاندار ومعاون عمرانی ضمن سلام وخسته نباشید حضرتعالی در روز کلنگ زنی تونل قول دادید که به روستای دیل که بزرگ ترین روستای گچساران تشریف بیاورید ولی متاسفانه نیامدید ومردم نگران هستند ومیگویند به همه دهستانهای گچساران چندین بار امده ولی نمیدانیم چرا به دهستان بویر احمد گرمسیر نمیاید چرا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1