کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی مطرح شد

سهل‌انگاری در خصوص مصوبات پسماند شهرهای مادوان و یاسوج / برخورد قاطعانه دادستان با شهرداری یاسوج / وقتی نماینده شهرداری یاسوج هم بی‌اطلاع و هم زیاد می‌گوید

17 مهر 1397 ساعت 11:51

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت اطلاع حضار شهردار یاسوج هنوز در شهر یاسوج حضور دارند و هنوز از شهر خارج نشده است.


 نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست رییس دادگستری استان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل امور شهری و شهرداری‌ها استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان، دادستان یاسوج و جمع زیادی از مدیران برگزار شد، به موضوعات مختلف به ویژه موضوع پسماند و زباله‌های شهر یاسوج پرداخت شد که در ابتدای این نشست مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مصوبات قبلی نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال مقرر شد که پسماند شهر مادوان و یاسوج مدیریت شود اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است، شهردار یاسوج در این خصوص پاسخ دهند.
کرمی خطاب به نماینده شهردار یاسوج که در این نشست بیان کرد «شهردار یاسوج برای نشست فوری به تهران سفرکرده است و در شهر یاسوج حضور ندارد» گفت: پس شما توضیح دهید که در این زمینه چه کار انجام گرفته است که نماینده شهرداری یاسوج اظهار بی‌اطلاعی کرد. 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پاسخ نماینده شهردار مبنی بر اینکه «بنده اطلاعی ندارم» گفت: عذرخواهی می‌کنم، اگر اطلاع ندارید پس چرا در این نشست حضور پیدا کردید؟
نماینده شهرداری یاسوج توضیح داد که بنده برای عذرخواهی حضور پیدا کرده‌ام تا عذرخواهی کنم که شهردار یاسوج در استان حضور ندارند و به تهران سفر کرده است».

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهردار یاسوج باید پاسخگو باشد، مگر اینکه دعوت‌نامه به دست ایشان نرسیده باشد و بدون اطلاع قبلی به تهران رفته باشد.
مزارعی افزود: این نشست و این کارها مربوط به مسئولین است و ما در دستگاه قضایی فقط پیگیری می‌کنیم اگر بنا باشد که ما کار قانونی انجام دهیم می‌گوییم که آقای شهردار و مجموعه افرادی که مسئولیت دارند سهل‌انگاری در انجام‌وظیفه و مصوبات نشست کرده و پرونده قضایی برای ایشان تشکیل دهید تا در دادسرا جواب دهد، حالا به‌جای اینکه اینجا در این نشست پاسخگو باشد به دادسرا برود.
رئیس دادگستری استان بیان داشت: اگر واقعاً آقای شهردار بدون دعوت امروز به تهران تشریف بردند باید یک نیرو را توجیه کنند تا امروز این آقا به‌عنوان نماینده شهردار در خصوص مصوبات و وظایف شهرداری توضیح دهد و اگر شهردار کار فوری در تهران دارد اما یک نماینده بزرگوار اینجا فرستادند و فقط آمده‌اند که بگویند آقا ما معذرت می‌خواهیم که شهردار نیست، این‌که کار درستی نیست. مزارعی افزود: این نشست بسیار مهمی است و شما باید می‌آمدید و توضیح می‌دادید که چه‌کارهایی انجام داده‌اید، بنده بازهم می‌گویم که بررسی کنید که اگر آقای شهردار بااطلاع قبلی تشریف بردند پرونده قضایی برای آن تشکیل دهید تا به دادسرا توضیح دهند به‌عنوان کسی که سهل‌انگاری کرده است.
دادستان عمومی مرکز استان در پایان این نشست گفت: جهت اطلاع حاضرین شهردار یاسوج هنوز در شهر حضور دارند و هنوز هم از شهر خارج نشده است.


کد مطلب: 403597

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403597/سهل-انگاری-خصوص-مصوبات-پسماند-شهرهای-مادوان-یاسوج-برخورد-قاطعانه-دادستان-شهرداری-وقتی-نماینده-هم-بی-اطلاع-زیاد-می-گوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1