تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۰۳۵۹۷
در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی مطرح شد

سهل‌انگاری در خصوص مصوبات پسماند شهرهای مادوان و یاسوج / برخورد قاطعانه دادستان با شهرداری یاسوج / وقتی نماینده شهرداری یاسوج هم بی‌اطلاع و هم زیاد می‌گوید

۱۱
۳
سهل‌انگاری در خصوص مصوبات پسماند شهرهای مادوان و یاسوج / برخورد قاطعانه دادستان با شهرداری یاسوج / وقتی نماینده شهرداری یاسوج هم بی‌اطلاع و هم زیاد می‌گوید
کبنا ؛ نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست رییس دادگستری استان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل امور شهری و شهرداری‌ها استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان، دادستان یاسوج و جمع زیادی از مدیران برگزار شد، به موضوعات مختلف به ویژه موضوع پسماند و زباله‌های شهر یاسوج پرداخت شد که در ابتدای این نشست مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مصوبات قبلی نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال مقرر شد که پسماند شهر مادوان و یاسوج مدیریت شود اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است، شهردار یاسوج در این خصوص پاسخ دهند.
کرمی خطاب به نماینده شهردار یاسوج که در این نشست بیان کرد «شهردار یاسوج برای نشست فوری به تهران سفرکرده است و در شهر یاسوج حضور ندارد» گفت: پس شما توضیح دهید که در این زمینه چه کار انجام گرفته است که نماینده شهرداری یاسوج اظهار بی‌اطلاعی کرد. 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پاسخ نماینده شهردار مبنی بر اینکه «بنده اطلاعی ندارم» گفت: عذرخواهی می‌کنم، اگر اطلاع ندارید پس چرا در این نشست حضور پیدا کردید؟
نماینده شهرداری یاسوج توضیح داد که بنده برای عذرخواهی حضور پیدا کرده‌ام تا عذرخواهی کنم که شهردار یاسوج در استان حضور ندارند و به تهران سفر کرده است».

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهردار یاسوج باید پاسخگو باشد، مگر اینکه دعوت‌نامه به دست ایشان نرسیده باشد و بدون اطلاع قبلی به تهران رفته باشد.
مزارعی افزود: این نشست و این کارها مربوط به مسئولین است و ما در دستگاه قضایی فقط پیگیری می‌کنیم اگر بنا باشد که ما کار قانونی انجام دهیم می‌گوییم که آقای شهردار و مجموعه افرادی که مسئولیت دارند سهل‌انگاری در انجام‌وظیفه و مصوبات نشست کرده و پرونده قضایی برای ایشان تشکیل دهید تا در دادسرا جواب دهد، حالا به‌جای اینکه اینجا در این نشست پاسخگو باشد به دادسرا برود.
رئیس دادگستری استان بیان داشت: اگر واقعاً آقای شهردار بدون دعوت امروز به تهران تشریف بردند باید یک نیرو را توجیه کنند تا امروز این آقا به‌عنوان نماینده شهردار در خصوص مصوبات و وظایف شهرداری توضیح دهد و اگر شهردار کار فوری در تهران دارد اما یک نماینده بزرگوار اینجا فرستادند و فقط آمده‌اند که بگویند آقا ما معذرت می‌خواهیم که شهردار نیست، این‌که کار درستی نیست. مزارعی افزود: این نشست بسیار مهمی است و شما باید می‌آمدید و توضیح می‌دادید که چه‌کارهایی انجام داده‌اید، بنده بازهم می‌گویم که بررسی کنید که اگر آقای شهردار بااطلاع قبلی تشریف بردند پرونده قضایی برای آن تشکیل دهید تا به دادسرا توضیح دهند به‌عنوان کسی که سهل‌انگاری کرده است.
دادستان عمومی مرکز استان در پایان این نشست گفت: جهت اطلاع حاضرین شهردار یاسوج هنوز در شهر حضور دارند و هنوز هم از شهر خارج نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از دادستان عزیز انتظار می رود در همه امورشهری دخالت کند نه فقط مچ شهردار را بگیرد. روزانه هزاران سهل انگاری در این شهر وجود دارد ولی..... به عنوان مثال جاده اصفهان به سمت بلهزار جایی که قرار بود پلی احداث شود و کارگاه آن هم برپا شد ولی کاری نشد و اون روزی که تصادف نشود و مصدوم یا کشته ای نداشته باشیم نیست یا دیگر پروژهای عمرانی و ترافیکی و برنامه های اجتماعی از جمله اوضاع اقتصادی این روزها که بیشتر ان به سهل انگاری و عدم نظارت مدیران ربط دارد و متاسفانه موجی از نارضایتی برای مردم عزیز ایجاد کرده و صدها مورد دیگر.... اینکه بخواهیم به یک ارگان خاص در کوتاهی انجام وظیفه برخورد کنیم شاید خدای ناکرده شائبه ای در ذهن ها ایجاد شود لذا از دادستان محترم و دیگر مسئولان قضایی انتظار می رود با پیگیری و حساسیت نسبت به امور و وظایف دیگر ارگانها که در انجام وظایف سهل انگاری می کنند برخورد مشابهی داشته باشند چرا که فقط مشکل جمعه بازار و پسماند شهری نیست.
با تشکر و ارزوی توفیق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوست خوبم مدیر محترم سایت کبنا:
مدتهاست در هیاهوی دود و ماشین و انسان های انسان نما، با ذره بین در جستجوی وجدان بیدار بوده و هستم. اما به محو انسانیت در جامعه شگفت انگیز ما زمانی یقین پیدا کردم که اصحاب رسانه را تشنه خبر یافتم نه حقیقت. تیتر شما می توانست سوالی باشد در خصوص موضوع مورد مناقشه در جلسه مذکور. اما شما جلب توجه کردید فقط. آن هم با تنه زدن به مدیری که در این شهر تنهاست. مظلوم است اما خدا را دارد. چقدر فریاد زد جمعه بازار ایمن نیست؟ وقتی به دادسرا احضار شد کدام مدیر استانی فریادهای شهردار را به یاد آورد؟ مقدم خدا را دارد اما تنها دستاورد تیتر شما برای خودم بعنوان یکی از مخاطبان همیشگی شما این بود که حقیقت تنهاست. آنچه از یک رسانه توقع داشتم نیز یک سراب بوده و باید چشم از زمین برداریم و به آسمان التماس باران کنیم. تا بشوید همه ما را. موید باشید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مقدم خدا پشت و پناهت.....درسته باب دل سیاسیون نیستی ولی مردم اگاهند .....
Iran, Islamic Republic of
مگر این مشکلات قبلا نبود چطور با شهرداران دیگه این طور برخورد نمی شد ما که توش موندیم .... اها جرم مقدم پاک بودنشه و اینکه.
Iran, Islamic Republic of
.به جای داستان ب.ی و.....در ادارات برس هرکس.میتونه دستور بده بالاخره. داری اما مردم عاصی اند از فقر گرانی باید پارتی یا پول داشته باشی تا کارت در اداره ای انجام بشود
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
.اخه خروجی این جلسات چیه..و به فکر مردم باشید همیشه همع جا جلسه جلسه جلسه این فرهنگو نهادینع کردین و باعث سردگرمی و زده شدن ارباب رجوعان از سیستم اداری شدین ک پشت در مدیران با جمله جلسه هستند و الان نمیتونن کارتونو انجوم بدن مواجه میشن. من موندم کی وقت میکنید مصوبات جلساتتونو عملی کنید . اگه به فکر مردمین تو موضوعاتتون کارشناس مرتبط هر موضوع رو فرا بخونید نه مدیران ارشد دستگاهها رو اخه پسماند چ نیازی به حضور شهردار داره مگه شهرداری سازمان پسماند نداره مگه معاون خدمات شهری نداره مستقم نامه بزنید اقای مدیر پسماند تشریف بیارید برای فلان موضوع. ولی انگار همه مدیران این شهر کارشونو خوب انجوم میدن و فقط یه شهردار صاف و مردمی ک با صداقت داره کارشو انجوم میده .ن پست داشتنشونو بینن مطمعنا کم کاری و عدم دعوت درست از . بوده ک مسایل مورد بحث در جلسه را به خوبی در دعوت نامه توجیح نکرده والا هیچ کس نماینده بی اطلاع را به جلسه در این سطح نمی فرستد نسنجیده سخن نگوییم و قضاوت نکنیم ک خدا بهترین قاضیست . واسلام
سید علی خامنه ای عشق است
Iran, Islamic Republic of
مقدم پیروز است چون کارش همیشه بر اساس اصول و حکم الهی هست.
کاش پنج تا مقدم تو یاسوج بود تا آباد کنند شهر باسوج
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شهردار تاریخ یاسوج
اميد
Iran, Islamic Republic of
فردي كه در جلسه حضور داشتند چون از حوزه پسماند نبودند لذا در ابن حوزه اطلاعي نداشتند واز موضوع جلسه اطلاعي نداشتند وگرنه در حوزه پسماند كارهاي مثبتي انجام گرفته ميتوان اين را ار خود مردم ومتوليان يعني محيط زيست وبهداشت سوال فرمود
کارگر پسماند
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب آقای داداستان خسته نباشید
به خدا ما از کارگران پسماند هستیم وحقوق برج 6روهنوز شهرداری پرداخت نکرده ماهم مشکل داریم بچه مدرسه ای داریم یکی به داد ما برسه
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
شهردار و شورا. زمام امور در دست دو نفر است اکبری تبار و اکبری ..این دو نفر جاوید را به روز و الان مقدم بینوا و مظلوم با شخصیت. ما از دادستان خواهش می کنیم به موضوع استغدام های فله ای در شهرداری یاسوج ظرف این چند سال اتفاق افتاده است را پیگیری بفرمایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1