تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۰۳۴۲۵
از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

پرداخت ۹۹ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۰
پرداخت ۹۹ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات پرداختی کمیته امداد به زندانیان اشاره و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۹ میلیون تومان در قالب وام محکومین نیازمند به زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت‌ شده است.
فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات خوب کمیته امداد به زندانیان جرائم غیرعمد استان اظهار کرد: کمیته امداد استان تلاش زیادی در راستای رفع مشکلات زندانیان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌هایشان دارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان جهت پیشگیری و بروز آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد استان است.
این مسؤول با اشاره برخی اقدامات کمیته امداد  و ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان تحت حمایت افزود: خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد تحت حمایت از سوی همکاران و کارشناسان کمیته امداد شناسایی و خدمات ارائه و تا بعد از آزادی زندانی تسهلات اشتغال‌زایی به ان‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات پرداختی کمیته امداد به زندانیان اشاره و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۹ میلیون تومان در قالب وام محکومین نیازمند به زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت‌ شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حمایت ۳۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: سعی داریم با حمایت از خانواده زندانیان آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.
محبی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی، معاضدت قضایی، خدمات مشاوره‌ای و جذب حامی برای فرزندان آن‌ها، کمک‌معیشت، فرهنگی، تحصیلی، درمانی،  به خانواده‌های زندانی را از خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد استان عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1