تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۰۳۴۰۵
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

پیروزه: ساخت مستند «آذری نژاد»، با هماهنگی کانون پرورش فکری کشور / دیشموک، چرام و لوداب فاقد کتابخانه و مرکز فرهنگی / اجرای برنامه قنوت فرشته‌ها در مصلی‌های استان

۲
۲
پیروزه: ساخت مستند «آذری نژاد»، با هماهنگی کانون پرورش فکری کشور / دیشموک، چرام و لوداب فاقد کتابخانه و مرکز فرهنگی / اجرای برنامه قنوت فرشته‌ها در مصلی‌های استان
کبنا ؛محمود پیروزه امروز دوشنبه 9 مهرماه 97 در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تعداد 11 مرکز ثابت، 5 مرکز سیار و 2 مرکز پستی در استان مشغول به فعالیت است.
پیروزه افزود: حدود 15 هزار نفر عضو کودک و نوجوان استان در فعالیت‌های کانون حضور دارند و حدود 110 جلد کتاب در کتابخانه‌های مراکز ما موجود است.
وی بیان داشت: این کانون حدود 44 برنامه و فعالیت برای جامعه هدف اعم از کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، سفال‌گری، نقاشی، خوشنویسی و سخنوری دارد.
سرپرست کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان اینکه از 14 تا بیستم مهرماه هفته ملی کودک و همچنین 16 مهرماه روز جهانی کودک است که برنامه‌هایی در این ایام برگزار می‌شود، گفت: در این هفته پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای یاسوج و سی‌سخت به تشریح اهداف و برنامه‌های این کانون می‌پردازیم، همچنین دیدار با «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواهیم داشت که در این دیدار اعضای موفق ما در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و همچنین اعضای توفیق یافته و همکاران حضور دارند.
پیروزه افزود: همچنین دیدار با «آیت‌الله ملک حسینی» نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم در خبرگان رهبری خواهیم داشت تا از رهنمودهای ایشان استفاده لازم را ببریم و همچنین دیدار با «آیت‌الله حسینی» امام‌جمعه شهر یاسوج در برنامه کاری ما خواهد بود.
وی بیان داشت: مسابقه ادبی «من از تو می‌خواهم» با تهیه و توزیع فراخوان دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان با موضوع آزاد در استان برگزار می‌شود.
سرپرست کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: ایستگاه نقاشی با موضوع محیط‌زیست در مرکز استان برپا می‌شود، ضمن اینکه ما در تمامی مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان به مناسبت هفته کودک برنامه داریم.
وی اظهار داشت: شرکت در جشن به مناسبت هفته کودک با همکاری و هماهنگی اداره کل زندان‌ها در کانون اصلاح تربیت یاسوج و همچنین نمایشگاه آثار اعضا و مربیان و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مراکز شهرستان برپا می‌شود.
پیروزه تصریح کرد: در این هفته عضویت رایگان را برای کودکان و نوجوانان داریم و با توجه به اینکه امسال هفته ملی کودک مصادف با ایام محرم شده تمامی برنامه‌ها با رویکرد عاشورایی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که مرحله استانی در 18 مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود و شعار هفته کودک «آینده را باید ساخت» است.
وی در ادامه افزود: حدود 60 نفر شرکت‌کننده در این جشنواره داشتیم که امسال متفاوت با سال‌های گذشته قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای داریم که 30 نفر در این بخش ثبت‌نام کردند، قصه‌گویی کلاسیک و سنتی که 27 نفر و مقاله‌نویسی 3 نفر ثبت‌نام کردند.
وی اضافه کرد: برنامه‌های ابتکاری امسال ما «قنوت فرشته‌ها» است که این طرح برای سال‌های آینده نهایی می‌شود.
سرپرست کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد مناطقی ازجمله دیشموک، چرام و لوداب فاقد کتابخانه و مرکز فرهنگی هنری هستند.
پیروزه بر مهارت‌آموزی هر چه بیشتر نوجوانان تأکید کرد و گفت: جوانان می‌توانند در ساختن آینده بهتر یاور خانواده‌ها و جامعه باشند.
وی گفت: مستندی از روحانی «اسماعیل آذری نژاد» از اهالی شهرستان کهگیلویه که به روستاهای دورافتاده استان سفر می‌کند و به قصه‌گویی و کمک به کودکان می‌پردازد با همکاری کانون تهران و کانون این استان ساخته‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
قبلا خیلی دلم برای کانون میسوخت. امثال. کرده بودن.
Romania
. همون هزينه مستند آذرى نژاد رو هزينه همون كودكان محروم كنيد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1