تاریخ انتشار
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۲۴
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

۱۷۶ پروژه محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح اجرا می‌شود

۰
۱۷۶ پروژه محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح اجرا می‌شود
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۷۶ پروژه محرومیت زدایی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ پروژه در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
سردار یدالله بوعلی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون اجرای 176 پروژه محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفته که برخی از این پروژه‌های این هفته افتتاح و برخی نیز در آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه برای رفع محرومیت‌ها از مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی کمک می‌گیریم، عنوان کرد: بر اساس روحیه پاسداری برای رفع محرومیت‌ها، کمک به توسعه همه جانبه استان و اشتغال جوانان تلاش کرده و هرآنچه از دستمان برآید، کوتاهی نمی‌کنیم.
بوعلی با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شوند، ابراز کرد: 4 پروژه بهداشتی و درمانی شامل 3 مرکز بهداشت و درمان و یک پایگاه اورژانس جاده‌ای تاکنون توسط سپاه فتح و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) 800 واحد مسکونی برای نیازمندان این استان احداث می‌شود که تاکنون عملیات اجرایی 100 واحد اغاز شده است.
بوعلی یکی از مهمترین دغدغه سپاه فتح را تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: تاکنون 56 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 620 طرح اقتصادی با هدف رونق تولید و اشتغال جوانان در استان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: برخی از دهستان‌های محروم استان با هدف خدمات رسانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی به عنوان دهستان هدف شناسایی شده که تاکنون در این مناطق در حوزه آبرسانی اعم از شرب و کشاورزی اجرای 37 پروژه در دستور کار قرار گرفته که در هفته دفاع مقدس 12 مورد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بوعلی از اعزام 152 گروه جهادی متشکل از نیروهای داوطلب دانشجو و بسیجی محلات خبر داد و تصریح کرد: بازسازی عملیات ثامن الائمه، برگزاری نمایشگاه سیر تاریخی اسلام، انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، افتتاح بیمارستان صحرائی در ظفرآباد چین لوداب و افتتاح فاز اول طرح مزرعه پرورش ماهی بازنشستگان سپاه با ظرفیت 30 تن نیز از برنامه‌های مختص هفته دفاع مقدس امسال است.
وی با اشاره به مشارکت سپاه فتح در ساخت مساجد ادامه داد: احداث 28 مسجد با مشارکت سپاه فتح در مناطق مختلف استان در دست اجرا بوده که 10 مورد در هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1