کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 979 روستای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم

2 مهر 1397 ساعت 19:57

وی از بهره‌مندی 979 روستای استان با جمعیت بیش از 276 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم خبر داد و تصریح کرد:  247 منبع چشمه و چاه آب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌کند.


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مندی 979 روستای استان با جمعیت بیش از 276 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم خبر داد و گفت: 247 منبع چشمه و چاه آب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌کند.
 فیض‌الله پاسره صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات آب و فاضلاب روستایی استان، از ایجاد تاسیسات آب‌رسانی در 1470 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین توانستیم با هزینه 20 میلیارد ریالی یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های آب روستایی کشور را در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کنیم.
این مسؤول، ایجاد نوین‌ترین سیستم مکان‌یابی تاسیسات (web GIS )، قرائت آنلاین قبوض، صدور و واریز وجه در لحظه را از مهم‌ترین اقدامات آب و فاضلاب استان عنوان کرد.
وی با بیان این‌که در زمینه گندزدایی آب کارهای خوبی صورت گرفته است و از راه‌اندازی 30 دستگاه الکترولیز نمک طعام در استان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در آب و فاضلاب سیستم نوین گندزدایی آب راه‌اندازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که  آب و فاضلاب روستایی این استان بیش از 60 هزار و 208 مشترک را زیر پوشش قرار دارد، افزود: 120 میلیون ریال هزینه آب رسانی به هر خانوار روستای در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی از بهره‌مندی 979 روستای استان با جمعیت بیش از 276 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم خبر داد و تصریح کرد:  247 منبع چشمه و چاه آب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌کند.


کد مطلب: 403204

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403204/بهره-مندی-979-روستای-کهگیلویه-بویراحمد-آب-آشامیدنی-سالم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1