تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۲۰۴
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 979 روستای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم

۰
بهره‌مندی 979 روستای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مندی 979 روستای استان با جمعیت بیش از 276 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم خبر داد و گفت: 247 منبع چشمه و چاه آب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌کند.
 فیض‌الله پاسره صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات آب و فاضلاب روستایی استان، از ایجاد تاسیسات آب‌رسانی در 1470 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین توانستیم با هزینه 20 میلیارد ریالی یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های آب روستایی کشور را در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کنیم.
این مسؤول، ایجاد نوین‌ترین سیستم مکان‌یابی تاسیسات (web GIS )، قرائت آنلاین قبوض، صدور و واریز وجه در لحظه را از مهم‌ترین اقدامات آب و فاضلاب استان عنوان کرد.
وی با بیان این‌که در زمینه گندزدایی آب کارهای خوبی صورت گرفته است و از راه‌اندازی 30 دستگاه الکترولیز نمک طعام در استان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در آب و فاضلاب سیستم نوین گندزدایی آب راه‌اندازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که  آب و فاضلاب روستایی این استان بیش از 60 هزار و 208 مشترک را زیر پوشش قرار دارد، افزود: 120 میلیون ریال هزینه آب رسانی به هر خانوار روستای در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی از بهره‌مندی 979 روستای استان با جمعیت بیش از 276 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم خبر داد و تصریح کرد:  247 منبع چشمه و چاه آب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1