کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / برگزاری 45 عنوان و 300 برنامه در دفاع مقدس / رسانه معاند در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

27 شهريور 1397 ساعت 11:35

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این هفته 45 عنوان با بیش از 300 برنامه در سطح استان برگزار خواهیم کرد که از جمله افتتاح 33 پروژه عمرانی خواهد بود.


جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم که یاد و خاطره تمام شهدا و رشادت‌های مردم میهن اسلامی را برای پیروزی و سربلندی این انقلاب گرامی می‌داریم.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از حضور فعال و پای کار رسانه‌ها در سطح استان، اظهار کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها در هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سایر سال‌های دیگر وقت بیشتری بگذارد.
سرهنگ انصاری ادامه داد: ملت ایران در سایه اتحاد و ایمان به خدا از گذرگاه‌های دشوار عبور کرد و در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را وادار به عقب نشینی کرد.
وی افزود: افتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز فزونی یافته است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این هفته 45 عنوان با بیش از 300 برنامه در سطح استان برگزار خواهیم کرد که از جمله افتتاح 33 پروژه عمرانی خواهد بود.
 وی افزود: بهره برداری از 10 واحد پایگاه مقاومت، 3 خانه عالم، سه گلزار شهدا، 10 مسجد، 5 مسکن مددجویان و افتتاح دو طرح اقتصادی پرورش غاز و مرغ بومی، افتتاح پایگاه اورژانس دشتروم، فاز اول جامعه‌القرآن و کانال سیل بند شهرستان بهمئی از جمله این پروژه‌های هستند که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.
انصاری گفت: نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی برپا خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس سال جاری از شنبه، ۳۱ شهریورماه آغاز و تا شنبه هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت که روز اول، شنبه ۳۱ شهریورماه: «صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی» نامگذاری شده است که در این روز «رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری در صنعت دفاعی کشور را خواهیم داشت.
وی افزود: روز دوم، یکشنبه اول مهرماه «علم و معرفت، نخبگان، روز سرباز» نام گرفت که در این روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و توجه به تلاش در تولید علم و دانش‌پژوهی و روز تقدیر از سربازان را داریم.
سرهنگ انصاری ادامه داد: روز سوم، دوشنبه دوم مهرماه به عنوان روز «دفاع ملی، جوانان، بصیرت‌افزایی» نامیده شد و اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل و توجه به نقش جوانان در بصیرت‌افزایی و حفظ غرور ملی و پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، اقتصادی کشور در این روز مورد توجه است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز چهارم، سه‌شنبه سوم مهرماه به عنوان «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی» نامگذاری شد که در این روز تبیین بر نقش محوری مردم تحت ولایت مطلقه فقیه در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به دستاوردهای عظیم انقلاب با نگاه خودباوری در بخش‌های مختلف علم، فرهنگ، سیاست و تعمیق آن در بیداری اسلامی، جبهه مقاومت و زنده نگه‌داشتن نهضت‌های آزادی‌بخش و شناخت عمیق تفکرات استعماری و استکباری دشمن و روش‌های مقابله با استکبار جهانی و همچنین توجه به درس‌ها و عبرت‌ها و نقش خائنانه گروهک منافقین در دوران دفاع مقدس تاکید می‌شود.
سرهنگ انصاری گفت: روز پنجم، چهارشنبه چهارم مهرماه به عنوان روز «اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی» نامگذاری شد که در این روز توجه به اقتصاد مقاومتی و ترغیب در حمایت از کالای ایرانی به منظور شکوفایی اقتصاد کشور با الگوگیری از دوران دفاع مقدس در جهت مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمن، تبیین نقش اصناف و پشتیبانی مردمی در دوران دفاع مقدس مدنظر قرار می‌گیرد.
وی افزود: روز ششم پنج‌شنبه پنجم مهرماه به عنوان «شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان» است و در این روز تبیین حماسه عملیات ثامن‌الائمه (ع) (سالروز شکست حصر آبادان)، روز هم‌عهدی با شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گرانقدر و تجلیل و تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز آنها، خانواده معظم شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) و امنیت مورد توجه قرار خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عنوان روز هفتم، جمعه ششم مهرماه به عنوان «ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت» نامگذاری شد و در این روز نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آنان در دوران دفاع مقدس، برخورداری از فضای معنوی سیاسی نمازجمعه در حفظ کیان و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و تجلیل از زنان ایثارگر و انقلابی، حفظ و صیانت از خانواده، روز سلامت و ورزش همگانی بررسی خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز هشتم، شنبه هفتم مهرماه به عنوان روز فرماندهان، عزت‌مداران، پیشکسوتان» و در این روز سالروز شهادت فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا و پاسداشت پیشکسوتان و فرماندهان شهید دفاع مقدس را خواهیم داشت.
وی افزود: من سراغ ندارم در بین اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد کسی که معاند با این نظام باشد، وجود ندارد.


کد مطلب: 403063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403063/برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تشریح-برگزاری-45-عنوان-300-برنامه-رسانه-معاند-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1