تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۰۳۰۶۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / برگزاری 45 عنوان و 300 برنامه در دفاع مقدس / رسانه معاند در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

۱
۰
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / برگزاری 45 عنوان و 300 برنامه در دفاع مقدس / رسانه معاند در کهگیلویه و بویراحمد نداریم
کبنا ؛جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم که یاد و خاطره تمام شهدا و رشادت‌های مردم میهن اسلامی را برای پیروزی و سربلندی این انقلاب گرامی می‌داریم.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از حضور فعال و پای کار رسانه‌ها در سطح استان، اظهار کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها در هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سایر سال‌های دیگر وقت بیشتری بگذارد.
سرهنگ انصاری ادامه داد: ملت ایران در سایه اتحاد و ایمان به خدا از گذرگاه‌های دشوار عبور کرد و در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را وادار به عقب نشینی کرد.
وی افزود: افتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز فزونی یافته است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این هفته 45 عنوان با بیش از 300 برنامه در سطح استان برگزار خواهیم کرد که از جمله افتتاح 33 پروژه عمرانی خواهد بود.
 وی افزود: بهره برداری از 10 واحد پایگاه مقاومت، 3 خانه عالم، سه گلزار شهدا، 10 مسجد، 5 مسکن مددجویان و افتتاح دو طرح اقتصادی پرورش غاز و مرغ بومی، افتتاح پایگاه اورژانس دشتروم، فاز اول جامعه‌القرآن و کانال سیل بند شهرستان بهمئی از جمله این پروژه‌های هستند که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.
انصاری گفت: نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی برپا خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس سال جاری از شنبه، ۳۱ شهریورماه آغاز و تا شنبه هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت که روز اول، شنبه ۳۱ شهریورماه: «صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی» نامگذاری شده است که در این روز «رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری در صنعت دفاعی کشور را خواهیم داشت.
وی افزود: روز دوم، یکشنبه اول مهرماه «علم و معرفت، نخبگان، روز سرباز» نام گرفت که در این روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و توجه به تلاش در تولید علم و دانش‌پژوهی و روز تقدیر از سربازان را داریم.
سرهنگ انصاری ادامه داد: روز سوم، دوشنبه دوم مهرماه به عنوان روز «دفاع ملی، جوانان، بصیرت‌افزایی» نامیده شد و اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل و توجه به نقش جوانان در بصیرت‌افزایی و حفظ غرور ملی و پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، اقتصادی کشور در این روز مورد توجه است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز چهارم، سه‌شنبه سوم مهرماه به عنوان «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی» نامگذاری شد که در این روز تبیین بر نقش محوری مردم تحت ولایت مطلقه فقیه در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به دستاوردهای عظیم انقلاب با نگاه خودباوری در بخش‌های مختلف علم، فرهنگ، سیاست و تعمیق آن در بیداری اسلامی، جبهه مقاومت و زنده نگه‌داشتن نهضت‌های آزادی‌بخش و شناخت عمیق تفکرات استعماری و استکباری دشمن و روش‌های مقابله با استکبار جهانی و همچنین توجه به درس‌ها و عبرت‌ها و نقش خائنانه گروهک منافقین در دوران دفاع مقدس تاکید می‌شود.
سرهنگ انصاری گفت: روز پنجم، چهارشنبه چهارم مهرماه به عنوان روز «اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی» نامگذاری شد که در این روز توجه به اقتصاد مقاومتی و ترغیب در حمایت از کالای ایرانی به منظور شکوفایی اقتصاد کشور با الگوگیری از دوران دفاع مقدس در جهت مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمن، تبیین نقش اصناف و پشتیبانی مردمی در دوران دفاع مقدس مدنظر قرار می‌گیرد.
وی افزود: روز ششم پنج‌شنبه پنجم مهرماه به عنوان «شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان» است و در این روز تبیین حماسه عملیات ثامن‌الائمه (ع) (سالروز شکست حصر آبادان)، روز هم‌عهدی با شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گرانقدر و تجلیل و تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز آنها، خانواده معظم شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) و امنیت مورد توجه قرار خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عنوان روز هفتم، جمعه ششم مهرماه به عنوان «ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت» نامگذاری شد و در این روز نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آنان در دوران دفاع مقدس، برخورداری از فضای معنوی سیاسی نمازجمعه در حفظ کیان و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و تجلیل از زنان ایثارگر و انقلابی، حفظ و صیانت از خانواده، روز سلامت و ورزش همگانی بررسی خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز هشتم، شنبه هفتم مهرماه به عنوان روز فرماندهان، عزت‌مداران، پیشکسوتان» و در این روز سالروز شهادت فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا و پاسداشت پیشکسوتان و فرماندهان شهید دفاع مقدس را خواهیم داشت.
وی افزود: من سراغ ندارم در بین اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد کسی که معاند با این نظام باشد، وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
عرض ارادت خدمت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1