تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۰۲۹۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

سریال ادامه‌دار واکنش به سفر «احمدی‌نژاد» به شهرستان بهمئی / پناهی «احمدی‌نژاد» را لجن خطاب کرد / سبحانی: شما چگونه «شخصیت‌های سیاسی» را بدون توجه به مردم، می‌کشید و زنده می‌کنید؟

۲۹
۰
سریال ادامه‌دار واکنش به سفر «احمدی‌نژاد» به شهرستان بهمئی / پناهی «احمدی‌نژاد» را لجن خطاب کرد / سبحانی:  شما چگونه «شخصیت‌های سیاسی» را بدون توجه به مردم، می‌کشید و زنده می‌کنید؟
کبنا ؛سفر محمود احمدی‌نژاد به استان کهگیلویه و بویراحمد با اما و اگرها و همچنین با انتقادهای زیادی از سوی همراهان دیروز وی در استان همراه شد.
به گزارش کبنا، محمود احمدی‌نژاد بعد از اتمام کارش در دولت دهم و موضع‌گیری‌هایش در دفاع از «بقایی» و «مشایی» و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم سبب شد تا چهره‌های اصولگرا نسبت به او موضع دیگری بگیرند و به قول خودشان از وی فاصله بگیرند.
رئیس جمهور سابق ایران برای ایراد سخنرانی در یادواره شهدای 17 شهریور به شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد آمد که با استقبال مردم هم مواجه شد. سفر «احمدی‌نژاد» به استان کهگیلویه و بویراحمد موافقین و مخالفین زیادی هم داشت که نهایتاً او آمد و سخنرانی هم کرد. اما هنوز در باره این رفت و آمد در استان ما صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه حمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به استقبال از احمدی‌نژاد و سفر او واکنش نشان داد. پناهی می‌گوید که پیامکی به دوستان خودم دادم و به آنها گفتم که هر نوع استقبال از «احمدی‌نژاد» به نفع جریان انحرافی خواهد بود.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جمهور سابق ایران را لجن سیاسی نامید و تاکید کرد: وی مرده سیاسی نبوده بلکه لجن سیاسی است.
 حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌و گویی گفت: جریان آقای احمدی‌نژاد یک جریان انحرافی بوده که در خط ولایی نیست و موضع‌گیری‌ها و مخالفت‌های وی نشان می‌دهد که وی ولایی نیست.
 وی با انتقاد از کسانی که رئیس جمهور سابق را به شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردند و از وی استقبال نمودند، اظهارداشت: در پیامی که به دوستان خود دادم به آنان گفتم که هرنوع استقبال از آقای احمدی نژاد به نفع جریان انحراف خواهد بود.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جریان انحراف در مقابل جریان ولایی قرارگرفته و هر گونه آب به آسیاب این جریان ریختن اگرچه نامحسوس هم باشد به معنای زوایه گرفته با ولایت است.
 پناهی بااینکه مشکلات کنونی کشور نتیجه و محصول لجبازی احمدی نژاد و لاریجانی است، تصریح کرد: هم احمدی نژاد آدم لجوج و بی سلیقه‌ای بود که وقت مملکت را گرفت و فقط مشغول جریان انحرافی بود و هم لاریجانی باوجود مشکلات اقتصادی کشور، وقت مجلس را درگیر با احمدی نژاد کرد.
 پناهی، برگزاری آئین استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد را هم سبب ایجاد حاشیه جدید برای مدیران دولت دوازدهم خواند و خاطرنشان کرد: مدیران دولت دوازدهم با وجود چنین حاشیه‌هایی از زیر بار پاسخگویی به مردم فرار کرده و شانه خالی می‌کنند.
 وی گفت: به دوستانی که احمدی نژاد را به بهمئی دعوت کردند گفتم که دعوت از ایشان یک نوع فضاسازی است که به نفع دولت تمام می‌شود اما دوستان توجهی نکردند و از احمدی نژاد دعوت کرده و استقبال نمودند.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روشن می‌باشد که جریان احمدی نژاد و مشایی یک جریان انحرافی است، یادآور شد:‌ متاسفانه مدارکی اکنون به دست آمده که جاسوس بودن مشایی اثبات شدنی است.
 پناهی گفت: دوستان ما در بهمئی اشتباه کردند که احمدی نژاد را به این شهرستان دعوت کردند زیرا که ایشان را دیگر نمی‌توانیم ولایی بنامیم و معتقدم استقبالی که از وی شد به نفع جریان انحرافی بود.
 بگفته وی سه دلیل برای استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت و بیشترین استقبال کنندگان کسانی بودند که به سابقه خدمات احمدی نژاد در دولت نهم نگاه کرده و آن خدمات را به یاد دارند.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دسته دوم نیز ناراضیان از وضعیت کنونی بوده و دسته سوم نیز دوستان دعوت کنندگان بودند که به احترام دعوت کنندگان در استقبال از احمدی نژاد حاضر شدند.
 پناهی با بیان اینکه خواص در مواجه با احمدی نژاد و جریان انحرافی باید نقش خوبی ایفا کرده و در راه درستی حرکت کنند، ادامه داد: دوستان ما که در شهرستان بهمئی از آقای احمدی نژاد دعوت کرده بصیرانه عمل نکردند.
 وی در بخشی از سخنان خود باتاکید براینکه آقای مبشری و دوستان وی در بهمئی خطایی بزرگی کردند که از احمدی نژاد استقبال کردند، ادامه داد: من به دوستان در بهمئی گفتم که سابقه افراد نمی‌تواند ضامن حال فعلی آنها باشد.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیام‌های ارسالی خود به حمدالله مبشری فرماندار اسبق دولت احمدی نژاد در شهرستان بهمئی هم اشاره و تصریح کرد:‌ من حق را به دکتر هدایتخواه می‌دهم زیراکه احمدی نژاد به هیچ وجه در راستای جریان ولایت نیست.
 پناهی گفت: به دوستان در بهمئی گفتم که در شرایط فعلی به هیچ وجه از احمدی نژاد در بهمئی دعوت نکنید و آقایان توجهی نکردند و دعوت را انجام دادند که متاسفانه آقای مبشری و کسانی که این کار را کردند خطای بزرگی کردند.
 وی افزود: شاید آقای مبشری و دوستان دیگر فکر می‌کنند در شرایط کنونی کسانی را بیاورند که مشکلات کنونی دولتمردان را بیان کند اما اگر خوب تحلیل می‌کردند به این نتیجه می‌رسیدند که دولت فعلی محصول لجبازی دولت دهم است.
 پناهی باتاکید براینکه اگر خواص دچار مشکل شوند ممکن است زوایه ای ایجاد کنند، ادامه داد: دوستانی که از آقای احمدی نژاد در بهمئی دعوت کردند دوستان خوش سابقه ما هستند اما بصیرانه عمل نکردند.
 وی گفت: امیدوارم این دوستان مجموعه عملکرد احمدی نژاد در دولت‌های نهم و دهم را تاالان بررسی و ببینند آیا از ولایت زاویه گرفته است یا خیر؟
 رئیس دفتر شورای سیاستتگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوستان باید مواظب باشند که در پازل جریان‌های مخالف بازی نکنند زیرا که این جریان‌ها از خدا می‌خواهند که دعوای بین جریان ولایی اتفاق بیفتد.
 پناهی از جریان اصولگرایی خواست از درگیر شدن با هم بپرهیزند و در یک فضای منطقی همدیگر را تحلیل کنند.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد معتقدست عقبه فکری حسن روحانی رئیس جمهور ایران همان فتنه 88 است. 
پناهی گفت:‌ کشور بعد از فتنه 88 نباید به دست کسانی می‌افتاد که وارث فتنه می‌بودند و تقابل بین احمدی نژاد و لاریجانی سبب شد دولت یازدهم به دست کسانی بیفتد که عقبه فکری آنان همان جریان فتنه و آقای خاتمی و هاشمی است.
 وی با بیان اینکه اگرچه آقای روحانی ادعا می‌کند، اعتدالگرا است، اظهارداشت: عقبه فکری آقای روحانی اعتدال نیست و فقط با لفاظی‌ها قضیه را جور دیگری وانمود، می‌کند.
 رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم هم خاطرنشان کرد: سوء مدیریت دولت فعلی سبب به وجود آمدن مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم شده و هرگونه حاشیه سازی سبب می‌شود تا مدیران این دولت پاسخگوی رفع مشکلات مردم نباشند.
 
 
سینا سبحانی نیکو، دانشجوی دانشگاه تهران نیز در این باره نوشت؛ درک عینی و انضمامی مردم فهیم شهرستان بهمئی، از آن ایدئولوژی انقلابی، با به تصویر کشیدن اتحاد مستضعفین حول پیگیری مسائل حیاتی جامعه، سیاست بازان کهنسال را بار دیگر به دردسر تحلیل‌های غلط انداخته است. دو شخصیت استان کهگیلویه و بویراحمد (هدایت‌خواه و مبشری) که در این زمینه سعی کرده‌اند، یک نگاه سیاسی را بمیرانند یا زنده کنند، شاید در ظاهر مقابل هم قلم زده باشند، اما این تقابل ساختگی، برامده‌ی از درک اندک آنها از تئوری‌های اساسی حکومت و عقب ماندگی سیاسی است. آیا معیار سنجش هر دو یک توهم ذهنی مشترک نیست؟ یکی تیغ برداشته و گردن می زند، دیگری هم تیغ به دست است اما معتقد است فرصت گردن زدن هنوز نرسیده است، شاید هم این تیغ با منافع سیاسی باید فرود بیاید. در واقع یکی مصداق مورد نظر را مقابل فهم مشترکشان و دیگری آن را کنار، همراه و یار همان فهم می‌داند، و چنانکه کسی حتی اختلاف نظری با این نگاه داشته باشد، لایق مرگ سیاسی است، اگر هم نداشت که علی الحساب زنده بماند، بنابراین هیچکدام از این دو بزرگوار معتقد به فهم مردم، حضور مردم، آزادی اندیشه در قالب معارف اسلامی، آزادی بیان، حقوق مردم، گفت‌وگو و همراهی ملت با حکومت و رهبری نیستند و گویا لذت می‌برند از اینکه مردم را بی عقل، رهبری را جدای از مردم و خود را تنها واسطه و درک کننده‌ی خواسته‌های حکومت و رهبری بدانند.
دائماً باید یادآوری شود که معیار سنجش در حکومت اسلامی، مبانی عمیق انسانی است که هم راستای با فطرت مردم، شکوفا کننده‌ی اندیشه‌ها، ارتقاع دهنده‌ی فهم‌ها و محرک حضور مستضعفین در صحنه‌ی تصمیم گیری‌ها و نظارت‌هاست نه آن خط کش ساخته و پرداخته‌ی توهمی که با آن مردم و حکومت اسلامی را جدای از هم و بلکه مقابل هم قرار می‌دهند. در حالی که حکومت لحظه به لحظه بخشی از مشروعیت خود را از ملت می‌گیرد، شما چگونه شخصیت‌های سیاسی را بدون توجه به مردم با نگاه و درک اشتباهتان می‌کشید و زنده می‌کنید؟ شما به چه حقی خود را تعیین کننده یا درک کننده‌ی این معادلات می‌دانید؟ شما به کدامین حق فهم خود را از حکومت و رهبری، فرای فهم مردم که حکومت و رهبری نماینده و برگزیده‌ی آن است می‌دانید؟
البته به راحتی می‌توان چندین مثال بیاوریم و حرف آقایان را به صورت مصداقی هم نقد و رد کنیم و نشان دهیم چقدر ساده انگارانه نوشته‌اند، اما از حوصله‌ی این مقاله بیرون است چرا که هدف تنها مطرح کردن تذکری برای پیروی از ملت در راستای مفاهیم و نگاه اصیل انسانی اسلامی بود، نه حرکت در پازل دعوای سیاست‌زدگی و ضد مردمی این بزرگواران.

کیان دهراب‌پور از چهره‌های اصولگرا نیز در این باره نوشت؛ طی چند روز اخیر صحبت‌هایی در رابطه با حضور جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در استان انتشار پیدا کرده که جای تامل و بحث دارد. تعدادی از رسانه‌ها با برخی از فعالین سیاسی در استان در همین رابطه مصاحبه‌هایی داشته‌اند و به بزرگنمایی این مصاحبه‌ها بیش از آنچه ظرفیتشان بوده است پرداخته‌اند که خروجی نهایی این مصاحبه‌ها، مخدوش کردن بیش از حد چهره رئیس جمهور مردمی دولتهای نهم و دهم و مخدوش شدن چهره خود این فعالین سیاسی در استان بوده است و به تبع آن ایجاد شکاف در بین جریان حزب الهی و دلسوزان واقعی انقلاب در استان که این خود محصولش، بی اعتمادی و اصطکاک بیشتر می‌باشد. فلذا لازم است فعالین سیاسی در رابطه با صحبتهایشان، هم موقعیت کنونی استراتژبک نظام را در نظر گرفته و هم انصاف را در رابطه با جناب آقای دکتر احمدی نژاد داشته باشند. خود این فعالان سیاسی به‌خوبی واقفند به‌ویژه دولت نهم چه دستاوردهای خوبی برای مردم و نظام در سطوح داخلی و خارجی داشته است که نقطه اوجی بودند از لحاظ خدمتگزاری به مردم، ایجاد رفاه عمومی و سربلندی نظام در سطح بین المللی، هر چند در این بین شخص دکتر احمدی نژاد در برهه‌ای از زمانها اشتباهاتی هم داشته است چه در زمان دولتهای نهم و دهم و چه زمان بعد از ریاست جمهوری‌اش و لیکن دلسوزان واقعی نظام باید مواظب باشند که فرصت سوء استفاده را نباید به بعضی افراد معامله گر در بدنه دولت و مجلس کنونی داد همانهایی که امروزه می‌بینیم چه بر سر مردم که نیاورده‌اند و با دواندن اسب چموش نفاق و اختلاف در میدان انقلابیون و مردم باعث چه بدبینی‌هایی که نشده‌اند و هم مراقبت کنند دستاویزی برای دشمنان داخلی و خارجی تا دندان مسلح نشوند که منتظر هر فرصتی جهت ساقط کردن نظام عزیز اسلامی‌مان هستند.
این حقیر به عنوان برادری کوچک توصیه‌ای به فعالین سیاسی اجتماعی دلسوز نظام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارم به هوش بوده و دقت کنند با هر صحبت و یا هر عملی دل رهبر و مولایمان را نلرزانند، میدان کفت و کوز و تاخت و تاز را برای معامله گران، سوء استفاده کنندگان و معاندین نظام مقدسمان بیشتر فراهم نکنند بخصوص در چنین روزهایی که مردم عزیز کشورمان، مظلوم سیاستها و برنامه‌های غلط ... گشته‌اند.

تصاویر حضور احمدی‌نژاد در شهرستان بهمئی






























 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دکتر دهراب پور و آقای سبحانی
ایل
Iran, Islamic Republic of
آخ سی کر گرون ایرون،دکتر محمود مردمی نژاد
دوستدار احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
. .که کشور را ن..ه.ن میاره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جای بسی تعجب است که. تا دیروز احمدی نژاد را رجایی دیگر می نامیدند امروز او را لجن سیاسی می نامند
متاسفانه امثال اقای پناهی و هدایت خواه . اهداف سیاسی و حزبی خود.
مگه . بارها تذکر ندادند که به حزب و گروه سیاسی خاصی وابستگی ندارند
جناب اقای پناهی مشکلات امروز جامعه ما را امثال احمدی نژاد و حامیانش بوجود اوردند
اقای پناهی مگه شماها نبودید که در سخنرانیها و جلسات در دفاع از احمدی نژاد ان القاب و عناوین را به ایشان می دادید
مگه شماها از احمدی نژاد در یاسوج در زمان ریاست جمهوری ایشان استقبال نکردید
مگه شماها مردم را دعوت به استقبال از احمدی نژاد نمی کردید
اقای پناهی خواهشا اخرت خود را بخاطر دنیای زودگذر امروزی
چرا قصاص قبل از جنایت می کنید
احمدی نژاد را شماها حمایت کردید و حالا شده لجن سیاسی؟
اگه احمدی نژاد جرمی مرتکب شده پس چرا محاکمه نمی شود
چرا ازادانه در شهرهای ایران می گردد و سخنرانی می کند
خواهش.
واقعا در این دنیا باید به کی پناه ببریم
خواهشا کمی.
امام حسین فرمودند اگه دین ندارید حداقل ازاد مرد باشید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز! همونطور که امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند میزان حال فعلی افراد مهمه نه گذشته اونها. در اینکه احمدی نژاد خدمات فراوانی به مردم و کشور کردند شکی نیست و هیچ کس نمیتونه منکر این خدمات بشه ولی اگه از دو سال آخر دولت دهم بخوایم احمدی نژاد رو بررسی کنیم کاملا مشخص میشه که چه سیر نزولی رو در پیش گرفنه و خدا می داند تا ناکجا آباد پیش خواهد رفت.احمدی نژاد د..وقتی به گذشته ایشون نگاه میکنیم به الان هم نگاه کنیم.. در در حد حرف نیست عمل هم نیازه ولی هرچه این مدت به رفتارها و عملکرد ایشون نگاه میکنیم جای دفاع باقی نگذاشته. باز هم جمله ناریخی امام راحل را یادآوری می کنم : میزان حال فعلی افراد است. توصیه میکنم به کمی تفکر و بررسی رفتار و کردار این چند سال احمدی نژاد. جمله دیگری هم از امام راحل داریم که می فرمایند هر وقت دشمن از شما تعریف کرد باید فاتحه خودت رو بخونی. حالا چی شده که احمدی نژاد.!!!! تیتر اول بیگانه ها شده. اونهایی که یه روز سایه ایشون رو با تیر میزدن حالا عاشق چشم و ابروی ایشون شدن؟؟؟؟
اصولگرا
Romania
دولت فعلی محص.ل شماست جناب آقای پناهی..آقای پناهی اگرکارهای احمدی نژادرایک اصلاح طلب میکردشماچه بلاهی بسرش می آوردید؟مشکلات دولت روحانی وجودچنداصولگرادربدنه دولت هست..
درویش
Romania
اگه اقای پناهی برای ما بچه های مسجد روشن کنند که چرا موقع هاله نور واکنش نشان ندادند ممنون میشیم.
خانواده شهیدم
Romania
اقای پناهی نظر شما مهتر از نظر مردم نیست! مهم مردم هستند دیدی چه استقبالی شد. دیدی یا نه
Iran, Islamic Republic of
اقای .ا به مشام همه میاد.خوب باهاتون سازگار نیست
Iran, Islamic Republic of
عده ای که خودشان کر و گن و کورتد وچشمشان رابرحقایق جامعه بسته اند..ومثل کبک سر درزیر برف میکنند..آخه این.هیچی ازسیاست نمیداند ولی سکان هدایت.ستان رابرعهده دارد کجای مردم جای دارند که درمورد محبوبترین شخصیت سیاسی وزنده حال حاضر ایران نظر میدهند...بابا ...
روشن
Iran, Islamic Republic of
.است با این .رچه اصولگرا رابردی یادت رفته چقدر به نام احمدی نژاد استفاده کردی
Iran, Islamic Republic of
اینه مردم تعیین می کنند . و در خانه .نماز بخوانند
محقق
Iran, Islamic Republic of
درود بر پناهی نشان داده تابع جو نیست وفعالانه موضع میگیرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
از دکتر هدایت خواه که انسان هوشمند و باسوادی است انتظار نبود اینکونه لظهلر نظر کند ، مستضعفین و آنهایی که دل در کرو انقلاب دارند خاطرات شیرینی از دولت احمدی نژاد به یااد دارند و همچنان او محبوب آنهاست ، چطور کسی را که مردم دوست دارند می توان مرده خطاب کرد البته. دارد و از اینکه واژه . لجن را برای انسانی که مسلمان است ، انقلابی بوده ، .بکار برده نباید تعجب کرد اما به ایشان برادرانه توصیه می کنم در رفتارش تجدید نظر کند و اگر نمی تواند و . شیعه که لباس ادب ، اخلاق و تیک سیرتی است را از .و به کناری بگذارد و از تولیت امامان جمعه که پاسداران اخلاق اند و ساحل آرانش کنار برود و روحانیت و نهاد نماز جمعه را نزد افکار اموم.
گودرز
Russian Federation
آقاي پناهي. توچرا به احمدي نژاد مي تازوني
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا .
Iran, Islamic Republic of
هاله نور و مدیریت .چی شد حاجی
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان
در حقیقت شما به درک و فهم و بصیرت کل امام جمعه های استان گهگیلویه و بویراحم.نه احمدی نژاد
احمدی نژاد به جای خود هر چی و هر کسی هست
که آن هم جای خود دارد
اما شما که سیاستگذاری ائمه جمعه را که حکم نمایندگی ولی فقیه را دارند.
و همچنین مردم که مخاطبین این آقایان و پیروان ولی فقیه هستند.
این چه ادبیاتی است که شما بکار میبرید
آن هم کسی که در جایگاه سیاستگذاری روحانیون و امامان جمعه است
من باور نمی کنم هیچکدام از امامان جمعه استان با این کار شما موافق باشند.
و این برای دلسوزان نظام درداور است که چنین القابی به کسانی بسته شود که در تاریخ این مملکت نقشی داشتند و در برهه ای که ارزشهای انقلاب داشت به فراموشی سپرده میشد توسط همین اقا پویا و زنده شد و مملکت را از فراموشی ارزشها نجات داد.حالا مگر چه شده که با یک سخنرانی ساده و در یک مسجد به دعوت هیئت امنا ان از عضو مجمع تشخیص که تمام هم شد رفت. افکار عمومی را به جان هم میندازید با ادبیاتهای جورواجور
ایا شماها هدفتان نادیده گرفتن احمدی نژاد است
پس شماها که دارید عملان ایشان را بزرگتر میکنید
و توجه همه را به ایشان جلب میدهید.و اگر کسانی تاکنون متوجه قضایا نشدند.
حالا همه هوشیار شدند و به مظلومیت احمدی نژاد اذعان میکنند.
خواهش دارم تجدید نظر کنید
و یک مسئله کوچک را برزگ نکنیم.هم جنابعالی و هم جناب هدایتخواه.
چرا که این ادبیات در شأن دو عزیز نبوده و نیست.
و جناب مبشری را برای کار نکرده مجبور به دفاع نکنید
در حقیقت ایشان از دعوت کنندگان که همان هیئت امنا مسجد و حضور مردم دفاع میکند.و این نشانه بصیرت و تقوای ایشان است که از کار دیگران دفاع میکند چرا که باور دارد نباید با بعضی از مسائل احساسی برخورد شود.
اقای مبشری از جمله افرادی است که در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است
و میتوانم به جرأت بگویم که در بین تمام جناحهای سیاسی حتی مخالف هم جایگاه ایشان محفوظ است.
و این مقبولیت ایشان در همه اقشار سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و جامعه چیزی نیست جز تقوای الهی و تواضع و فروتنی و خاکی بودن و مردمی
که از نشانه های بارز جناب اقای مبشری است.که درود خدا بر ایشان باد.با تشکر
باقرمعصومی
Iran, Islamic Republic of
. که نهاد امام جمعه یاسوج از .استفاده میکنه..روزنامه کبنا نیوز جای تعجب داره که .ه..کسی که به شخصیت افراد توهین میکنه سوال خواهد برد..دلیل فاصله گرفتن مردم کشور. هستند.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
واقعا از چنین لفظی و ازچن. در جایگاه بالای قرار دارد این چنین حرف زدن . شما که خودتان را ولای می دانی. و از ولایت و خود را یک روحانی می دانید. چرا اینطور حرفی می زنی فکر نمیکنی یک مسئول درجایگاهی خاص این چنین الفاظی بکار بردن نادرست است و مردم تعجب می کنند.
احساس
Iran, Islamic Republic of
. چرا مواظب گفتارت نیستی تو خودت ولایت مداری هررو.ل. انسان دیندار به کسی توهین نمی کند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
حاج آغا پناهی وجناب دکتر هدایتخواه نظر شما برای ما مهم نیست (هرکه به فکر خویش کوسه به فکر ریش)
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل احمدی نژاد واقعا هم همین طور هستش . چند سال دیگه مردم قدرشو میدانند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد ولی ادب میکند .چقدر شماها همه باهم به هاشمی وخاتمی .د آخر خودتان به جان هم افتادید. همین احمدی نژاد مردم را .مینامید ولی الان از. مثل بقایی ومشایی حمایت میکند.
تو را قران منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه با مصاحبه نابخردانه هدایتخواه جریان اصولگرا دچار تفرق و دو دستگی شدو این روزها مرتب به سر و کله هم می پرند
يادياران
Russian Federation
هدايت نخواه وبي پناهي ياران ديروز رابهم پاشيدند مگه شما نبوديدكه گفتيد هاله اي ازنورآمده مگه شمانبوديد كه وكيل الدوله اوبوديد چه شد كه اورابه گودي قتل گاه فرستاديدخداوند شمارا هدايت كند وپناه دهدحداقل به فكرقيامتي باشيدكه كسي . همان قيامتي كه خودتان وعده مي دهيد آيااين است رسم جوانمردي
خاطرخواه ستار و صفدر
Iran, Islamic Republic of
گر format کنند ذهن بشر را شبانه روز @ باز به خاطر آورند محمود را هنوز
محمود ما هنوز محبوب ملت است @ تن به کس نمیدهم که دنبال است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام
همه را همه را همه را!!! به سكوت به سكوت دعوت مي كنم.مردم خودشون ميدونن چيكار ميكنن.به مردم احترام بذاريم.پس لطفا سكوت!!!
Iran, Islamic Republic of
.ی در بین مردم ندارید،چه طور و کی به شما اجازه داده که خادم ترین فرزند این ملت را با القابی که فقط و فقط.،خطاب کنید؟در آخر می گوبم نه پول آستان و نه پول . شما را به جایی نخواهند رساند،مردم . و الحق که این القاب و ب..ت.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1