تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۰۲۸۷۴
در گفتگو با کبنا مطرح شد

وقتی‌ «خون» به دهدشت نمی‌رسد / نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب / اهدای پول، اهدای زندگی

۱
۱
وقتی‌ «خون» به دهدشت نمی‌رسد / نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب / اهدای پول، اهدای زندگی
کبنا ؛در حالی که توزیع خون و فراورده‌های آن به مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌ها و نظارت بر حسن مصرف آنها از وظایف سازمان انتقال خون است، اما متاسفانه مدت‌هاست  سازمان انتقال خون استان به دلیل مطالبات مالی به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خون نمی‌دهد.
به گزارش کبنا از دهدشت، از دیگر وظایف سازمان انتقال خون، ترغیب و گرد آوری داوطلبان اهدای خون است تا با اهدای خون، زندگی را به بیماران هدیه دهند در حالی که با توجه به رفتار سازمان انتقال خون استان با بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  به نظر می‌رسد، این سازمان خود میل چندانی به اهدای زندگی به بیماران نیازمند به خون ندارد!
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: در حالی که کشور تحت تحریم همه جانبه دنیای استکبار است و مسوولان بیمارستان‌ها تمام هم و غم خود را صرف تامین دارو و تجهیزات بیمارستانی کرده‌اند، متاسفانه در داخل کسانی هستند که در زمین دشمن بازی می‌کنند و هم راستا با منافع دشمن خود تحریمی را شروع کرده‌اند!
طاها خادمی عنوان کرد: سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و به ویر احمد مدت‌هاست که به بهانه مطالبات مالی از توزیع خون به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خودداری می‌کند.
خادمی با بیان اینکه، سازمان انتقال خون استان با توجیه داشتن طلب مالی، از دادن خون به بیمارستان دهدشت جز در موارد اورژانسی خودداری می‌کند، تصریح کرد: در حالی که ثانیه‌ها و دقیقه‌ها در موارد اورژانسی تعیین کننده مرگ یا زندگی یک بیمار است باید با تایید اورژانسی بودن توسط پزشک معالج، خودرو از دهدشت حرکت کند تا خون را از انتقال خون دریافت کند که رفت و برگشت و دریافت خون پروسه‌ای است که نزدیک 5 ساعت زمان می‌برد و  می‌توان گفت آن خون دیگر نوش دارو بعد مرگ سهراب است!
وی با اشاره به اینکه آیا بهانه طلب مالی از بیمارستان توجیه درستی است که انتقال خون بخواهد از دادن خون خودداری کند گفت: بدون شک کشورهایی که ایران را مورد تحریم قرار داده‌اند به نظر خود دلایل منطقی دارند همانگونه که سازمان انتقال خون استان از نظر خود دلایل منطقی دارد!
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ادامه داد: بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت 20 میلیارد طلب از بیمه‌های مختلف دارد، آیا رواست اینجانب نیز به تاسی از رفتار ناصواب رئیس انتقال خون از ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی و خدمات درمانی به بهانه طلب مالی از سازمان‌های بیمه، خودداری کنم؟!
خادمی در پایان مطرح کرد: در حالی که مطالبات بیمارستان امام خمینی دهدشت (ره) از سازمانهای بیمه دریافت نشده است از چه منبعی باید مطالبات انتقال خون پرداخت شود؟!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خادمی یاسوج همه چیز از کهگیلویه گرفته ای کاش ما از یاسوج جدا میشدیم و به خوزستان میپیوستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1