تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۰۲۶۷۳
به مناسبت هفته دولت:

۱۱ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی صاحب‌خانه شدند

۰
۱۱ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی صاحب‌خانه شدند
کبنا ؛مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت مسکن مددجویی در هفته دولت ارائه کرد.
به گزارش کبنا، ابوطالب کمالی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایجاد سرپناهی امن و مقاوم برای مددجویان از اولویت‌های کاری این نهاد است، گفت: ۱۱ مسکن مددجویی بااعتبار ۳۵۷ میليون و ۵۰۰ هزار تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و به مددجویان تحویل داده شد.
وی به کلنگ زنی چهار واحد مسکن مددجویی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این کلنگ زنی‌ها در شهرستان‌های گچساران و لنده انجام گرفت و در این زمینه ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کمالی با اشاره به اینکه در چهارماهه نخست سال جاری ۱۱۵ فعالیت عمرانی برای مددجویان انجام‌شده است، افزود: در زمینه ارائه این خدمات عمرانی ۷۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای مددجویان ساکن در بافت فرسوده گچساران یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عملیات عمرانی انجام‌گرفته است، یادآور شد: احداث ۴۸ واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده، ۱۶ مورد در دست اجرا و خرید ۴۳ مورد مسکن مهر از مهم‌ترین اقدامات عمرانی برای مددجویان ساکن در بافت فرسوده گچساران است.
مدیر امور مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به خدمات ۴۰ساله کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از ابتدای تأسیس این نهاد در استان سه هزار و ۷۶۸ مورد احداث و خرید مسکن مددجویی و ۴۳ هزار و ۷۱۰ مورد تعمیر، بازسازی، مقاوم‌سازی، احداث سرویس بهداشتی و معافیت انشعابات آب، برق و گاز بااعتبار ۵۶ میلیارد و صد میلیون تومان برای مددجویان نیازمند انجام‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1