کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته دولت/ افتتاح چندین پروژه

3 شهريور 1397 ساعت 15:54

همچنین برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی استان از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان و طی هفته دولت است و امید داریم که با حمایت مسئولین استانی و دستگاههای اجرایی شاهد برگزاری خوب و باشکوه برنامه ها و مسابقات این ایام باشیم.


 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی در رابطه با جزئیات برنامه‌ها، گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان ها، تحقق همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت، برگزاری مسابقات کارکنان دولت در کلیه شهرستان ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های مختلف ورزشی و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی از مهمترین این برنامه محسوب می شود.
علوی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در سطح استان، ابراز داشت: افتتاح چمن مصنوعی شهر مارگون و سالن ورزشی روستای علی آباد از مهمترین پروژهای افتتاحی هفته دولت در بخش ورزش استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، تجلیل از کارمندان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در سطح استانی و شهرستانی، برگزاری برنامه های ورزشی زورخانه ای در زورخانه مولای متقیان شهر یاسوج، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی را از اهم برنامه های اجرایی دانست.
وی افزود: همچنین برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی استان از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان و طی هفته دولت است و امید داریم که با حمایت مسئولین استانی و دستگاههای اجرایی شاهد برگزاری خوب و باشکوه برنامه ها و مسابقات این ایام باشیم.


کد مطلب: 402500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402500/برگزاری-بیش-۱۰۰-برنامه-مناسبت-هفته-دولت-افتتاح-چندین-پروژه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1