تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۰۲۵۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته دولت/ افتتاح چندین پروژه

۰
برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته دولت/ افتتاح چندین پروژه
کبنا ؛ مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی در رابطه با جزئیات برنامه‌ها، گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان ها، تحقق همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت، برگزاری مسابقات کارکنان دولت در کلیه شهرستان ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های مختلف ورزشی و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی از مهمترین این برنامه محسوب می شود.
علوی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در سطح استان، ابراز داشت: افتتاح چمن مصنوعی شهر مارگون و سالن ورزشی روستای علی آباد از مهمترین پروژهای افتتاحی هفته دولت در بخش ورزش استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، تجلیل از کارمندان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در سطح استانی و شهرستانی، برگزاری برنامه های ورزشی زورخانه ای در زورخانه مولای متقیان شهر یاسوج، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی را از اهم برنامه های اجرایی دانست.
وی افزود: همچنین برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی استان از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان و طی هفته دولت است و امید داریم که با حمایت مسئولین استانی و دستگاههای اجرایی شاهد برگزاری خوب و باشکوه برنامه ها و مسابقات این ایام باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1