تاریخ انتشار
جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۰۲۴۷۳
امام جمعه قلعه رئیسی:

شهرستان شدن قلعه رئیسی مطالبه اصلی مردم این خطه است

۱
۰
شهرستان شدن قلعه رئیسی مطالبه اصلی مردم این خطه است
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شهرستان شدن قلعه رئیسی یکی از مطالبات به حق مردم از دولت مردان است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: اگر بخواهیم نعمت های خدا را بشمارید قابل قابل شمارش نیست و اگر نعمت را برای مواردی که سفارش شده استفاده نشود این تضییع نعمت است و این تضییع نعمت های الهی باعث فشار قبر می شود.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اشاره و به دو موضوعی که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند که یک موضوع جنگ نمی شود و مذاکره نخواهیم کرد و یکی هم پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام بود.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به آغاز هفته دولت اشاره و با تبریک این روز و هفته یادآور شد: هفته دولت را به همه دولت مردان تبریک عرض می کنم و از زحمات و خدمات این عزیزان به خصوص به استاندار استان، فرماندار کهگیلویه و بخشدار منطقه تبریک و از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم و همچنین از تلاش های مسئولان در موضوعات مختلف به خصوص وضعیت گازرسانی، جاده برفکوه و پروژه‌هایی که بخشدار قبل از خطبه ایراد کرد تشکر و خدا قوت می گویم اما باید دانست که همچنان شهرستان شدن قلعه رئیسی مطالبه به حق مردم این منطقه است که امیدواریم دولت مردان به این مهم توجه ویژه کنند.
وی همچنین با تبریک روز کارمند این روز را به کارمندان تبریک گفت و به همه کارمندانی که اهمیت به نماز جمعه می دهند ویژه تشکر کرد.
صلواتی به ولادت حضرت هادی(ع) هم اشاره و در ادامه با تبریک عید غدیر این عید را بزرگترین عید اسلامی و عیدالله اکبر دانست و خاطرنشان کرد: عید غدیر عید مظلومان و مستضعفان است و پیام اصلی غدیر معرفی الگوی حکومت اسلامی برای ادامه راه انبیاء الهی بود و هدف از غدیر برپای حکومت عدل الهی و درسی جاودانه غدیر ولایت مداری بود و غدیر در همه اعصار باید باشد و روش مولا علی(ع) بایستی روش همه ملت‌ها باشد و هرکس مدعی شیعه است می بایست در قول و فعل و اخلاق از امیرالمومنین تبعیت کند.
امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: ماجرای عید غدیر ماجرای تعیین ضابطه و قاعده است و قاعده امامت و ولایت و این عید روز تبیین فلسفه سیاسی اسلام و زنده نگه داشتن این روز زنده نگه داشتن اسلام و در واقع اعمال مدیریت خداوند و دخالت نبی مکرم اسلام در امر مدیریت جامعه است و نظام جمهوری اسلامی ثمره پیام عدالت گستری غدیر است.
همچنین بخشدار چاروسا به مناسبت هفته دولت سخنران پیش از خطبه این شهر بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Netherlands
زمین نشان بده تا قلعه ریسی شهرستان شود تو کدوم زمین
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1