تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۲۳۰۰
امام جمعه موقت باشت مطرح کرد

آزادگان الگوهای بی نظیر صبر و مقاومت

۰
آزادگان الگوهای بی نظیر صبر و مقاومت
کبنا ؛امام جمعه موقت باشت در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت در زمان رژیم بعث شکنجه‌ها وآزار واذیت ها دیدند اما لحظه ای از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست برنداشتند.
حجة الاسلام بلادی با بیان اینکه آزادگان در سخت‌ترین شرایط به امام وارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند ماندند و ذره ای از مسیر کج نشدند افزود: درهمان ایامی که آنان دربند رژیم بعث عراق شکنجه می‌شدند عده ای دراین مملکت به احتکار، دسیسه وگرانفروشی مشغول و علیه نظام توطئه می‌کردند.
امام جمعه موقت باشت گفت: امروز هم دشمنان خارجی و هم دسیسه گران داخلی با حربه تحریم می‌خواهند ملت عزیز ما را به زانو دربیاورند اما هیهات من الذله، ذلت از این ملت سخت به دور است اگر لازم بشود این دسیسه دشمنان را بابستن سنگ به شکم‌ها جواب می‌دهند.
وی اضافه کرد: آنچه دل مردم ما را به درد می‌آورد دسیسه دشمنان داخلی است که با اختلاس، بی عدالتی و اخیراً هم با احتکار اجناس مورد نیاز مردم را انبار می‌کنند تا گران‌تر بفروشند.
امام جمعه موقت باشت با بیان اینکه مردم می‌توانند افراد سودجو راسرجای خود بنشانند اما منتظرند از راه قانون دولتمردان و قوای سه گانه خودی نشان بدهند و با محتکران، اختلاس گران وآنهایی را که برگرده مردم لگد میزنندبرخورده محکم و جدی بشود.
حجه الاسلام بلادی با اشاره به اینکه یکشنبه 28 مرداد دو مناسبت هست، شهادت امام محمد باقر (ع) و کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه به مسند حکومت درسال 1332 ادامه داد: سه شنبه 30 مرداد روز عرفه نهم ذی الحجه روز ارزشمندی است که امیدواریم مردم ولایی همچون همیشه با حضور خود این مناسبت‌ها را گرامی بدارند.
امام جمعه موقت باشت با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان اضافه کرد: دشمنان اسلام لحظه ای از دسیسه و توطئه برای تفرقه میان امت اسلامی کوتاه نمی‌آیند و همه وظیفه داریم گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک سو و در یک خط به مسیر خود ادامه دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1